![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har problemer med at konvertere min. Mov filer talken med min Olympus kamera (Quicktime) til DVD. Jeg har ingen troubel med min. Avi video taget med mit nye Canon kamera. Disse filer gøre med noget problem, når jeg konvertere fra. Avi til dvd-format. Selv når jeg forsøger at "lugter" det. Mov filer Jeg får beskeden "Bink" er løbet ind i et problem, at det ikke kan løse, og indsatsen er aborterede.
Er der en måde jeg kan konvertere min. Mov video til. Avi så jeg kan bruge min DVD-software til at brænde disse videoer til en DVD-disk?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Thats weird jeg bruge bink og smacker til at konvertere min. mov-filer til. avi taget med min olympas camra, når du forsøger at gøre det netop dont foretage nogen ajustments acceptere at konvertere til. avi og gøre det fulde frames (uncompresses) Thats hvordan jeg det, og det virker, eller kan du prøve at geninstallere bink og smacker
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
normalt for at spille det jeg bruger VLC afspiller http://www.videolan.org/vlc/
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
mabye det aldrig arbejdet sammen med WMP for mig enten
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Prøv K-Lite Codec Pack.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
kølig! nu kan jeg se mine film taget med mit camra om wmp! yay!
|
|
|
|||
|
|||
|
Cool!
|