vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Muunna. Mov (Quicktime) tiedostoja. Avi-tiedostot?

Reply

Thread Tools
Old 27 tammikuu 2008, 15:57
Rahoittajien ryhmän

Default Muunna. Mov (Quicktime) tiedostoja. Avi-tiedostot?

Minulla on ongelmia konvertoivan minun. Mov-tiedostot talken mieltä Olympus kamera (Quicktime) DVD: lle. Minulla ei ole troubel mieltä. Avi video ottaa uudet Canon kamera. Nämä tiedostot tekevät, joilla ei ole ongelma, kun muuntaa. Avi-että dvd-muodossa. Silloinkin, kun yritän "maiskuttaa" on. Mov-tiedostot saan viestin, että "Bink" on joutunut ongelma että se ei voi ratkaista ja panostus on keskeytetty.

Onko niin, voin muuntaa minun. Mov video. Avi jotta voin käyttää puheaikani dvd ohjelmistoja polttaa nämä videot DVD-levylle?
Old 27 tammikuu 2008, 16:29
Banned ryhmän

thats outo i käyttää bink ja muisku muuntaa minun. mov-tiedostot. avi otettu minun olympas camra kun yrität tehdä sen vain dont tehdä ajustments hyväksyä kääntymään. avi ja tehdä siitä täysin kehyksiä (uncompresses) thats kuinka i do ja se toimii tai yritä uudelleenasentamistoiminnot bink ja muisku

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 27 tammikuu 2008, 17:07
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by cheesewheels99 View Post
thats outo i käyttää bink ja muisku muuntaa minun. mov-tiedostot. avi otettu minun olympas camra kun yrität tehdä sen vain dont tehdä ajustments hyväksyä kääntymään. avi ja tehdä siitä täysin kehyksiä (uncompresses) thats kuinka i do ja se toimii tai yritä uudelleenasentamistoiminnot bink ja muisku
Kyllä - kiitos. Saan tiedosto "binked" nyt ja olen myös näyttää, että saisimme tiedosto muunnetaan mov ja avi mutta kun yritän pelata että muunnettava tiedosto minun wmp saan audio vain no video. Am I missing videon koodekin minun wmp? Jos niin miten voin tietää, mikä minun tarvitaan ja mistä saan sen? Olen Ace mega pakkauksenhallinta Pack - olisi mielestäni on olemassa ja mistä tiedän, johon se on?
Old 27 tammikuu 2008, 17:11
Banned ryhmän

yleensä soitetaan i käyttää VLC player http://www.videolan.org/vlc/
Old 27 tammikuu 2008, 17:21
Rahoittajien ryhmän

Quote:
yleensä soitetaan i käyttää VLC player http://www.videolan.org/vlc/
Voin pelata. Mov-tiedostot minun quicktime pelaaja ei ole ongelma, ja olen pelata minun. Avi-tiedostoja minun wmp - se ei ole ongelma. Se on vain tämän yhden tiedoston I muuntaa mov ja avi juuri minuutti sitten, että kun pelaan sitä omassa wmp saan ääni, mutta ei videokuvaa. Luulen, että tarvitsemme video Pakkauksenhallinnan minun wmp.
Old 27 tammikuu 2008, 19:08
Banned ryhmän

mabye se ei ole koskaan työskennellyt wmp minulle joko
Old 27 tammikuu 2008, 23:07
Rahoittajien ryhmän

Kokeile K-Lite Codec Pack.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 28 tammikuu 2008, 09:28
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by Carbon View Post
Kokeile K-Lite Codec Pack.
http://www.thecomputerforums.co.uk/category15.html

Old 28 tammikuu 2008, 18:53
Banned ryhmän

viileä! Nyt voin katsella minun elokuvia otettu minun camra on wmp! yay!
Old 3 maaliskuu 2008, 12:58
Rahoittajien ryhmän

Quote:
viileä! Nyt voin katsella minun elokuvia otettu minun camra on wmp! yay!
Cool!
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
JVC GZ-HD10 videokamera -. Mod Files - Miten Muunna YouTube-muodossa darshpreet Multimedia & Codecs 0 4th Jun 2009 01:23
Miten voin muuttaa Outlook 2007 pst-tiedostoja voidaan ... Owen W Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 2 21. marraskuu 2008 07:54
Mitkä ovat NZB tiedostot ja miten voit muuntaa ne AVI-tiedostoja? mpenney Multimedia & Codecs 1 7. Sep 2008 03:00
Re: C: \ Program Files \ Common Files \ dllhost.exe infrected kanssa Win32/Hupigon.MN troijalaisen cjd666 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 3 21. marraskuu 2007 14:14
C: \ Program Files \ Common Files \ dllhost.exe infrected kanssa Win32/Hupigon.MN troijalaisen Ancodi Virusten, vakoiluohjelmien & Security 13 17. marraskuu 2007 02:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.