![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on ongelmia konvertoivan minun. Mov-tiedostot talken mieltä Olympus kamera (Quicktime) DVD: lle. Minulla ei ole troubel mieltä. Avi video ottaa uudet Canon kamera. Nämä tiedostot tekevät, joilla ei ole ongelma, kun muuntaa. Avi-että dvd-muodossa. Silloinkin, kun yritän "maiskuttaa" on. Mov-tiedostot saan viestin, että "Bink" on joutunut ongelma että se ei voi ratkaista ja panostus on keskeytetty. Onko niin, voin muuntaa minun. Mov video. Avi jotta voin käyttää puheaikani dvd ohjelmistoja polttaa nämä videot DVD-levylle? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| thats outo i käyttää bink ja muisku muuntaa minun. mov-tiedostot. avi otettu minun olympas camra kun yrität tehdä sen vain dont tehdä ajustments hyväksyä kääntymään. avi ja tehdä siitä täysin kehyksiä (uncompresses) thats kuinka i do ja se toimii tai yritä uudelleenasentamistoiminnot bink ja muisku
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| yleensä soitetaan i käyttää VLC player http://www.videolan.org/vlc/ |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| mabye se ei ole koskaan työskennellyt wmp minulle joko |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile K-Lite Codec Pack.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| viileä! Nyt voin katsella minun elokuvia otettu minun camra on wmp! yay! |
|
| |||
| |||
| Cool! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| JVC GZ-HD10 videokamera -. Mod Files - Miten Muunna YouTube-muodossa | darshpreet | Multimedia & Codecs | 0 | 4th Jun 2009 01:23 |
| Miten voin muuttaa Outlook 2007 pst-tiedostoja voidaan ... | Owen W | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 2 | 21. marraskuu 2008 07:54 |
| Mitkä ovat NZB tiedostot ja miten voit muuntaa ne AVI-tiedostoja? | mpenney | Multimedia & Codecs | 1 | 7. Sep 2008 03:00 |
| Re: C: \ Program Files \ Common Files \ dllhost.exe infrected kanssa Win32/Hupigon.MN troijalaisen | cjd666 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 21. marraskuu 2007 14:14 |
| C: \ Program Files \ Common Files \ dllhost.exe infrected kanssa Win32/Hupigon.MN troijalaisen | Ancodi | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 13 | 17. marraskuu 2007 02:49 |
| Thread Tools | |
| |