![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb problemen met het omzetten van mijn. Mov-bestanden talken met mijn Olympus camera (Quicktime) naar DVD. Ik heb geen troubel met mijn. Avi-video met mijn nieuwe Canon camera. Deze bestanden maken met geen probleem toen ik converteren uit. Avi om de DVD-formaat. Zelfs wanneer ik probeer te "smakken" het. Mov-bestanden krijg ik een bericht dat "Bink" heeft geleid tot een probleem dat het niet kan oplossen en de inspanning wordt afgebroken.
Is er een manier kan ik mijn converteren. Mov video. Avi dus ik kan mijn DVD-software voor het branden van deze video's op een DVD-schijf?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
thats weird i gebruik Bink en klapzoen te converteren mijn. mov-bestanden. avi genomen met mijn olympas camra wanneer u probeert om het te doen net dont maken ajustments aanvaarden te converteren naar. avi en maken het volledige frames (uncompresses) thats how i do en het werkt of probeer het opnieuw installeren van Bink en klapzoen
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
meestal te spelen gebruik ik vlc player http://www.videolan.org/vlc/
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
mabye zij nooit gewerkt met WMP voor mij een
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Probeer het K-Lite Codec Pack.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Mijn Systeem: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
koel! nu kan ik mijn films kijken met mijn camra op wmp! yay!
|
|
|
|||
|
|||
|
Cool!
|