mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

Konverter. Mov (Quicktime) filer til. Avi-filer?

Reply

Thread Tools
Old 27th 2008, 15:57
Donor Group

Jeg har problemer med å konvertere min. Mov filer talken med mine Olympus-kamera (Quicktime) til DVD. Jeg har ingen troubel med min. Avi video tatt med min nye Canon-kamera. Disse filene gjengis uten problem når jeg konvertere fra. Avi til DVD-formatet. Selv når jeg prøver å "klask" den. Mov filer Jeg får en melding om at "Bink" har kjørt inn i et problem at den ikke kan løse, og innsatsen er avbrutt.

Er det en måte jeg kan konvertere min. Mov video til. Avi, slik at jeg kan bruke min dvd-programvare for å brenne disse videoer til en DVD-plate?
Old 27th 2008, 16:29
Banned Group

Det er merkelig i bruk bink og smacker å konvertere min. mov filer til. avi tatt med min olympas camra når du prøver å gjøre det bare ikke gjøre noen ajustments aksepterer å konvertere til. avi og gjøre det hele rammer (uncompresses) dvs hvordan jeg det og det fungerer, eller prøv å installere bink og smacker

Min System: #

Prosessor (er):
Intel P4
Hovedkort:
ecs 915pla2
RAM-minne:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamond Xtreme 7.1
Harddisk (er):
160GB
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-RW
Case / PSU:
antech/x-power585
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
trådløst
Skjerm (er):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 27th 2008, 17:07
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by cheesewheels99 View Post
Det er merkelig i bruk bink og smacker å konvertere min. mov filer til. avi tatt med min olympas camra når du prøver å gjøre det bare ikke gjøre noen ajustments aksepterer å konvertere til. avi og gjøre det hele rammer (uncompresses) dvs hvordan jeg det og det fungerer, eller prøv å installere bink og smacker
Ja - takk. Jeg kan hente fila "binked" nå, og jeg også synes å kunne få filen konvertert fra mov til avi, men når jeg prøver å spille som konverterte filene på wmp jeg få lyd bare uten video. Jeg mangler en video-kodeken på wmp? Hvis så hvordan kan jeg vite hvilken som jeg trenger og hvor får jeg det? Jeg har Ace Mega Codecs Pack - ville jeg finner det der, og hvordan vet jeg hvilken det er?
Old 27 januar 2008, 17:11
Banned Group

vanligvis å spille det jeg bruker VLC player http://www.videolan.org/vlc/
Old 27th 2008, 17:21
Donor Group

Sitat:
vanligvis å spille det jeg bruker VLC player http://www.videolan.org/vlc/
Jeg kan spille. Mov filer på min QuickTime Player ikke noe problem, og jeg spiller min. Avi-filer på min wmp - no problem. Det er nettopp dette en fil jeg konvertert fra mov til avi bare minutter siden at når jeg spille det på min wmp jeg får lyd, men ikke video. Jeg tror jeg trenger en video-kodeken for min wmp.
Old 27th 2008, 19:08
Banned Group

mabye det aldri jobbet med wmp for meg enten
Old 27th 2008, 23:07
Donor Group

Prøv K-Lite codec pack.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 +620 W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 28th 2008, 09:28
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by Carbon View Post
Prøv K-Lite codec pack.
http://www.thecomputerforums.co.uk/category15.html

Old 28th 2008, 18:53
Banned Group

kjølig! nå kan jeg se mine filmer tatt med min camra på wmp! yay!
Old 3 mars 2008, 12:58
Donor Group

Sitat:
kjølig! nå kan jeg se mine filmer tatt med min camra på wmp! yay!
Cool!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.