![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har problemer med å konvertere min. Mov filer talken med mine Olympus-kamera (Quicktime) til DVD. Jeg har ingen troubel med min. Avi video tatt med min nye Canon-kamera. Disse filene gjengis uten problem når jeg konvertere fra. Avi til DVD-formatet. Selv når jeg prøver å "klask" den. Mov filer Jeg får en melding om at "Bink" har kjørt inn i et problem at den ikke kan løse, og innsatsen er avbrutt. Er det en måte jeg kan konvertere min. Mov video til. Avi, slik at jeg kan bruke min dvd-programvare for å brenne disse videoer til en DVD-plate? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er merkelig i bruk bink og smacker å konvertere min. mov filer til. avi tatt med min olympas camra når du prøver å gjøre det bare ikke gjøre noen ajustments aksepterer å konvertere til. avi og gjøre det hele rammer (uncompresses) dvs hvordan jeg det og det fungerer, eller prøv å installere bink og smacker
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| vanligvis å spille det jeg bruker VLC player http://www.videolan.org/vlc/ |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| mabye det aldri jobbet med wmp for meg enten |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv K-Lite codec pack.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| kjølig! nå kan jeg se mine filmer tatt med min camra på wmp! yay! |
|
| |||
| |||