![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har problem med att omvandla min. Mov filer talken med min Olympus kamera (Quicktime) till dvd. Jag har ingen troubel med min. Avi video tagna med min nya Canon-kamera. Dessa filer blir inga problem när jag konvertera från. Avi till dvd-format. Även när jag försöker "smacka" den. Mov-filer jag får ett meddelande om att "Bink" har stött på ett problem att det inte kan lösa och insatserna avbryts. Finns det något sätt jag kan konvertera mina. Mov video till. Avi så jag kan använda min DVD-mjukvara för att bränna dessa filmer på en dvd-skiva? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| thats weird jag använda bink och smällkyss att omvandla min. mov filer till. avi är tagna med min olympas camra när du försöker att göra det just dont göra ajustments acceptera att konvertera till. avi och göra det hela bilder (uncompresses) thats hur jag gör den och det fungerar eller försöka installera bink och pundsedel
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| normalt för att spela upp den jag använda vlc spelaren http://www.videolan.org/vlc/ |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| mabye det aldrig arbetat med wmp för mig heller |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prova K-Lite Codec Pack.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| sval! nu kan jag titta på mina filmer tagna med min camra på wmp! Yay! |
|
| |||
| |||