![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg brændte Quick Time film filer og Windows Media-filmfiler på dvd, men mit Sony hjemmebiograf ikke læse disken vises beskeden "ikke kan læse disken«. Det er foreneligt at læse DVD-RW, DVD + RW, men jeg tror, at det nogle pb med filformat. hvad skal jeg gøre? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du færdiggøre disken efter kopiering?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Man kan ikke bare kopiere filer til en DVD og forventer dem til at arbejde, bliver du nødt til at konvertere dem til noget DVD-afspilleren vil anerkende, lke VCD, DVD-Video og så videre
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Jeg forstår nu, jeg forventes at konvertere filen egnet fr afspiller. Mit system isAMD 2.0GHz, 2GB RAM.OS er Vista Home Basic og ATI HD 3200 Grafik. Pl foreslå passende software fr konvertering. Takket 2 alle fr svar. |
|
| |||
| |||
| Jeg bruger Nero
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Outlook vil ikke udskrive eller kopiere??? | sæbeskum | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 24 november 2008 11:43 |
| Kopier sange af CD på min pc? | pete21 | Multimedia & Codecs | 4 | 2 august 2008 14:43 |
| Behov DVD kopi software! | Brunis | Multimedia & Codecs | 4 | 15 februar 2008 22:11 |
| Sådan kopieres harddiske? | bigblair | Drives & flytbare medier | 4 | 23 december 2007 08:51 |
| Kopier indsætter problemer. | tmockingbird | Windows-operativsystemer | 5 | 17 oktober 2007 08:51 |
| Thread Tools | |
| |