![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen palanut quick time elokuva tiedostot ja Windows Media elokuva kuvaa dvd mutta minun sony kotiteatteri ei käsittelyssä levyn se näyttää viestin "ei voi lukea levyä". Se on lukea DVD-RW-, DVD + RW, mutta olen sitä mieltä, että joitakin pb kanssa tiedostomuodossa. Mitä minun pitäisi tehdä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Teitkö viimeistellä levyn jälkeen kopiointi?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Et voi vain kopioida tiedostoja DVD-ja odottaa niiden toimivan, sinun tulee muuntaa ne jotain DVD-soitin tunnistaa, lke VCD, DVD-Video-ja niin edelleen
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Ymmärrän nyt, minun pitäisi muuntaa tiedostoa sopiva fr pelaaja. Oma järjestelmä isAMD 2.0GHz, 2GB RAM.OS on Vista Home Basic ja ATI HD 3200 Graphics. Pl ehdottaa sopivia ohjelmistoja fr muuttamispäivästä. Kiitos 2 kaikki fr vastausta. |
|
| |||
| |||
| Käytän Nero
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Outlook ei tulostaa tai kopioida? | kalja | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 24. marraskuu 2008 11:43 |
| Kopioida kappaleita CD onto my PC? | pete21 | Multimedia & Codecs | 4 | 2. Aug 2008 14:43 |
| Tarvitsetko DVD kopioida ohjelmistoa! | Brunis | Multimedia & Codecs | 4 | 15th Feb 2008 22:11 |
| Kuinka kopioida kovalevyt? | bigblair | Drives & Removable Media | 4 | 23. Joulukuu 2007 08:51 |
| Kopioi liittämällä ongelmia. | tmockingbird | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 17. lokakuu 2007 08:51 |
| Thread Tools | |
| |