![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg brent quick time filmfiler og Windows Media filmfiler på dvd, men Sony hjemmekino ikke lese platen vises meldingen "kan ikke lese platen. Den er kompatibel til å lese DVD-RW, DVD + RW, men jeg tror det noen pb med filformat. hva bør jeg gjøre? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Visste du finalise disken etter kopiering?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan ikke bare kopiere filene til en DVD, og de skal fungere, må du konvertere dem til noe DVD spilleren vil gjenkjenne, lke VCD, DVD-Video og så videre
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Jeg forstår nå, jeg skal konvertere filen egnet fr spilleren. Systemet mitt isAMD 2,0 GHz, 2GB RAM.OS er Vista Home Basic og ATI HD 3200 Graphics. Pl foreslå passende programvare fr konvertering. Takket 2 all fr respons. |
|
| |||
| |||
| Jeg bruker Nero
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |