![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jag bränns snabbt Temne filmfiler och Windows Media filmfiler på dvd men min Sony hemmabio är inte läsa skivan visas meddelandet "inte kan läsa skivan. Det är förenligt att läsa DVD-RW, DVD + RW men jag tror att det vissa pb med filformatet. vad ska jag göra?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Visste du färdigställa skivan efter kopieringen?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Du kan inte bara kopiera filer till en DVD och förvänta sig att arbeta, måste du konvertera dem till något DVD-spelaren kommer att känna igen, lke VCD, DVD-Video och så vidare
Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
|
|||
|
|||
|
Jag förstår nu, jag är tänkt att konvertera filen lämplig fr spelaren. Mitt system isAMD 2,0 GHz, 2 GB RAM.OS är Vista Home Basic och ATI HD 3200 Graphics. Pl föreslå lämplig programvara fr konvertering. Tack 2 alla fr svar.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jag använder Nero