![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| am forsøge at lægge mine sange på min pc af en disk Jeg har ikke noget problem, når de lægger mp3's af en disk på min pc men im har trubble med denne type fil CD Audio Track genvej de sange, spille perfekt af disken, men Wen jeg trække dem på disken på min pc sin blot gøre en genvej til den sang wen jeg vil kopiere sangen på min pc sandsynligvis let at gøre, men av bin forsøger alle former for timer ![]() håber nogen kan hjælpe
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare bruge WMP eller Winamp til at rippe den?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg bruger Winamp ill have et kig på det ![]() Jeg vil af tho kan du bare trække dem væk fra cd på skrivebordet, og det vil tage en kopi af sangen
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| CD'er er beskyttet mod kopiering ..... der er programmer, der giver dig mulighed t drag & drop, men det format, ville ikke være mp3 og et album for eksempel, der ikke er komprimeret vil tage op tonsvis af plads ... dvs. op til 700MB pr CD.
Når du rippe dem, som Carbon tydede på, at de vil blive komprimeret i enten MP3-eller WMV-filer, afhængigt af hvilket program du bruger. Thes bliver ca en sjettedel af den størrelse, bruger i gennemsnit indstillinger (128kbs). Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| tak for det! am bruger Windows mediale Player 11 til at rippe dem også kan du tage kopi skriver off sangene når rip'ing dem![]() tak for din hjælp! Jeg har nu mit album på pc'en rip dem som mp3 tiltak igen Citat:
__________________ |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jeg kan ikke brænde alle sange på min cd-r-disk | Ace786 | Multimedia & Codecs | 9 | 20. maj 2009 01:59 |
| Sange, der minder Dem af videospil! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 2 | 13 april 2009 11:47 |
| Windows Media Player ikke spiller flere sange. | Jonathon28 | Multimedia & Codecs | 9 | 18th Dec 2007 16:39 |
| Download Munna Telugu MP3-sange | andhrudu9 | Off Topic Discussion | 3 | 27 april 2007 05:01 |
| Thread Tools | |
| |