![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yritän laittaa minun kappaleita onto minun tietokoneen levyllä Minulla ei ole ongelma, kun laskemisesta mp3's of levyn päälle minun pc mutta im ottaa trubble tämän Asiakirjatyyppi CD Audio Track pikakuvake kappaleet olla täydellinen sen levyn, mutta wen i vedä ne sen levyn päälle minun pc sen pelkkiä pikakuvakkeen laulun wen i kopioida kappaleen päälle minun pc luultavasti helppo tehdä, mutta av bin yrittää kaikenlaisia tunteja ![]() toivon joku voisi auttaa
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Just käyttää WMP tai WinAmp on rip it?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| i käyttää Winamp huonosti on tarkasteltava sitä ![]() Haluan tho voit vain vetää ne pois cd edelleen työpöydällä ja se tekisi jäljennös laulu
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| CD-levyt on suojattu kopiointi ..... on olemassa ohjelmia, jotka voit t vedä ja pudota, mutta muoto ei olisi mp3 ja albumin esimerkiksi, että ei ole kompressoitu ottaa tonnia tilaa ... eli enintään 700MB per CD.
Kun rip, kuten Carbon ehdotti ne pakattu joko mp3-tai wmv-tiedostoa, sen mukaan, mitä ohjelmaa käytät. THES on noin kuudesosa koosta, käyttäen keskimääräisiä asetukset (128kbs). My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| kiitos siitä! Käytän Windows mediaaliset pelaaja 11 rippaa niistä voit ottaa kopion kirjoittaa pois kappaleita, kun rip'ing ne![]() Thanks for your help! Minulla on nyt minun albumia kpl rip niitä mp3-jakiitos taas Quote:
__________________ |