![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| am prøver å sette min sangene på PC-en på en disk Jeg har ingen problemer med å sette mp3 står på en disk på PCen men im har trubble med denne filtypen CD Audio Track snarvei sangene spille perfekt på disken, men Wen jeg dra dem over disken på PCen sin bare lage en snarvei til sangen Wen jeg vil kopiere sangen på min PC trolig lett å gjøre, men av bin prøver alle former for timer ![]() håper noen kan hjelpe
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare bruk WMP eller Winamp til å rive det?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg bruker Winamp ill en titt på det ![]() Jeg ville tho kan du bare dra dem av CD på skrivebordet og den ville lage en kopi av sangen
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| CDer er beskyttet mot kopiering ..... det finnes programmer som gjør at du ikke dra & slipp, men formatet ikke ville bli mp3 og et album, for eksempel som ikke er komprimert tiltrer tonn plass ... dvs. opptil 700mb per CD.
Når du rippe dem som Carbon forslag vil de bli komprimert til en MP3 eller WMA-filer, avhengig av hvilket program du bruker. Disse er ca en sjettedel av størrelsen, og bruker gjennomsnittet innstillinger (128 kbs). Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| takk for det! am bruker Windows medial Player 11 til å rive dem også kan du ta kopi skriver av sangene når rip'ing dem![]() takk for hjelpen! Jeg har nå mine album på pc rippe dem som mp3 tiltakk igjen Sitat:
__________________ |