![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| am försöker mina låtar på min pc i en disk Jag har inga problem när de ställer mp3: s på en disk på min pc men im med trubble med denna typ av fil CD Audio Track genväg låtarna spela perfekt på disken men Wen i dra dem på disken på min pc sina bara göra en genväg till låten Wen jag vill kopiera låten på min pc nog lätt att göra men av bin försöker allehanda timmar ![]() hoppas någon kan hjälpa
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Använd bara WMP eller Winamp för att rippa den?
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jag använder Winamp sjuka ta en titt på det ![]() Jag skulle tho kan du bara dra dem från cd till skrivbordet och det skulle göra en kopia av låten
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| CD-skivor är skyddade mot kopiering ..... det finns program som gör att du inte dra och släppa, men det format som inte skulle vara mp3 och ett album till exempel som inte är komprimerade tar upp massor av plats ... dvs upp till 700 MB per CD.
När du rippa dem som Carbon föreslog de kommer att komprimeras till antingen mp3 eller wmv filer, beroende vilket program du använder. Thes blir ca en sjättedel av den storleken, med genomsnittliga inställningar (128kbs). Mitt System: Hem Bygg
|
|
| |||
| |||
| tack för det! am använder Windows medial player 11 för att rippa dem också kan du ta en kopia skriver ut låtarna när rip'ing dem![]() tack för din hjälp! Jag har nu mitt album på st rippa dem som mp3 tilltack igen Citat:
__________________ |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Jag kan inte bränna alla låtar på min cd-r skiva | Ace786 | Multimedia & Codecs | 9 | 20 maj 2009 01:59 |
| Låtar som påminner om TV-spel! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 2 | 13 april 2009 11:47 |
| Windows Media Player inte spela flera låtar. | Jonathon28 | Multimedia & Codecs | 9 | 18 december 2007 16:39 |
| Ladda ner Munna Telugu MP3 Songs | andhrudu9 | Off Topic Discussion | 3 | 27 april 2007 05:01 |
| Thread Tools | |
| |