![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Håber, at dette er et relevant spørgsmål, og i det korrekte forum. Jeg har for nylig hentet nogle lydfiler og gang lastes de var DAA filer. Jeg har aldrig hørt om dette format, og jeg er tvivlende over for at forsøge at konvertere dem som jeg er usikker på, hvad de er eller hvad man skal gøre med dem. Ethvert forslag eller råd vil være velkommen, |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Downloades fra hvor Steve?
| |||
| |||
| Jeg kan huske, læsning eller andet sted det. DAA er en ISO-format. Du kan prøve at bruge poweriso. http://www.poweriso.com/
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Hi Dave, de blev hentet lydfiler fra en venner computer. Filerne er af Lecture Notes men jeg forventede, at være i medierne format så jeg kunne lytte til dem i løbet af media player eller sådan noget. Coolyx jeg blev forledt til at tro, at der er en ISO Linke som du faktisk nævnt så jeg kunne fortsætte at avenue. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, de er poweriso kun iso-filer, så du skal bruge magt iso, derefter åbne iso og brænde til CD til at afsløre de enkelte filer i wav eller mp3-format. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette kan hjælpe
| |||
| |||
| Ja,. DAA filer er udgaver af ISO-filer, åbne dem i en ISO seeren såsom PowerISO eller MagicISO giver dig mulighed for at se den indesluttede filer, dobbeltklik på den i MagicISO, og det skal spille. Fra Wikipedia websted ligger jeg fandt, at det er det samme som et zipped ISO fil. Ikke er sikker på, hvorfor det blev opfundet .. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad er NZB filer og hvordan du konvertere dem til avi-filer? | mpenney | Multimedia & Codecs | 1 | 7. sep 2008 03:00 |
| Konverter. Mov (Quicktime) filer til. Avi filer? | Kona1984hawaii | Multimedia & Codecs | 9 | 3 marts 2008 12:58 |
| Re: c: \ Programmer \ Fælles filer \ dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojanske | cjd666 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 21. nov 2007 14:14 |
| C: \ Programmer \ Fælles filer \ dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojanske | Ancodi | Virus, Spyware & Sikkerhed | 13 | 17 november 2007 02:49 |
| . pub filer - hjælp! | 2shortplanks | Office Suites & Applications | 1 | 14 august 2007 07:01 |
| Thread Tools | |
| |