![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi everyone, Toivomme, että tämä on merkittävä kysymys ja oikea foorumi. Olen äskettäin ladannut joitakin äänitiedostoja ja kerran ladattu ne DAA-tiedostot. En ole koskaan kuullut tätä muotoa ja olen epäilevästi yrittää muuntaa ne olen epävarma siitä, mitä ne ovat tai mitä tehdä niiden kanssa. Ehdotuksia tai neuvot olisivat kiitollisena vastaan, |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ladatut mistä steve?
| |||
| |||
| Muistan käsittelyssä jonnekin siitä. DAA on iso muodossa. Voisit kokeilla poweriso. http://www.poweriso.com/
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Hi Dave, ne ladataan äänitiedostoja, joka friends tietokoneeseen. Tiedostot ovat luento toteaa mutta odotin niiden olevan Media Format jotta voisin kuunnella niitä mediasoittimen tai jotain. Coolyx olin uskotellaan, että on olemassa ISO Linke kuten mainitaan niin voisin jatkaa, että avenue. |
|
| |||
| |||
| Luulen, että he ovat poweriso vain ISO-tiedostot, joten sinun on valta iso, avaa sitten iso ja polttaa CD paljastaa yksittäisiä tiedostoja wav-tai mp3-muodossa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tämä voi auttaa
| |||
| |||
| Joo,. DAA-tiedostot ovat versiot ISO-tiedostoja avaamatta niitä on ISO katsojan kuten PowerISO tai MagicISO avulla voit nähdä sisältämät tiedostot, kaksoisnapsauta sitä MagicISO ja sillä pitäisi olla. From Wikipedia-sivusto on mielestäni se on sama kuin zipped ISO-tiedosto. Ole varma, miksi se on keksitty .. |