![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Håper dette er et relevant spørsmål, og i riktig forum. Jeg har nylig lastet ned noen lydfiler og når lastet de var dAa filer. Jeg har aldri hørt om dette formatet og er tvilsom om å prøve å konvertere dem som jeg er usikker på hva de er eller hva du skal gjøre med dem. Noen forslag eller råd ville være takknemlig mottatt, |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lastet ned fra der Steve?
| |||
| |||
| Jeg husker du leser et sted at. DAa er et ISO-format. Du kunne prøve å bruke poweriso. http://www.poweriso.com/
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Hei Dave var de nedlastede lydfiler fra venner datamaskinen. Filene er av forelesningsnotater men jeg forventet dem å være i media format så jeg kunne lytte til dem over mediespiller eller noe. Coolyx Jeg ble ledet til å tro at det er en ISO Linkspartei som du faktisk nevnt så jeg kunne arbeide som avenue. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror de er poweriso bare iso filer, så du trenger strøm iso, og deretter åpne iso og brenne til CD for å avdekke de individuelle filer i wav-eller mp3-format. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette kan hjelpe
| |||
| |||
| Ja. DAa filer versjoner av ISO-filer, åpne dem i en ISO seer som PowerISO eller MagicISO vil du kunne se inneholdt filene, dobbeltklikker du den i MagicISO og det bør spille. Fra Wikipedia site of lies Jeg syntes det å være det samme som en zippet ISO fil. Ikke sikker på hvorfor det ble oppfunnet .. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hva er NZB filer og hvordan du konvertere dem til AVI-filer? | mpenney | Multimedia & Kodeker | 1 | 7nde sep 2008 03:00 |
| Konverter. Mov (Quicktime) filer til. Avi-filer? | Kona1984hawaii | Multimedia & Kodeker | 9 | 3 mars 2008 12:58 |
| Re: C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan | cjd666 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 21 nov 2007 14:14 |
| C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan | Ancodi | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 13 | 17 nov 2007 02:49 |
| . pub filer - Hjelp! | 2shortplanks | Office Suites & Applications | 1 | 14 august 2007 07:01 |
| Thread Tools | |
| |