![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, Hoppas detta är en relevant fråga och i rätt forum. Jag har nyligen hämtat en del ljudfiler och en gång lastade de DAA filer. Jag har aldrig hört talas om det här formatet och är tveksamma till att försöka omvandla dem eftersom jag är osäker på vad de är eller vad de ska göra med dem. Några förslag eller råd vore tacksamt emot, |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hämtat från där Steve?
| |||
| |||
| Jag minns att läsa någonstans det. DAA är en iso-format. Du kan prova att använda poweriso. http://www.poweriso.com/
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Hej Dave var de hämtat ljudfiler från ett vänner dator. Filerna är av föreläsning noter men jag förväntade mig att vara i en media-format så jag kan lyssna på dem via media player eller något. Coolyx Jag leddes att tro att det finns en ISO Linke som ni faktiskt nämnt så jag kunde fortsätta att avenue. |
|
| |||
| |||
| Jag tror de är poweriso bara iso-filer, så du behöver power iso, öppna iso och bränna till CD att avslöja enskilda filer i wav eller mp3-format. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den här kan hjälpa
| |||
| |||
| Ja,. DAA filer versioner av ISO-filer, öppna dem i en ISO-tittaren som PowerISO eller MagicISO kan du se innesluten filer, dubbelklicka på den i MagicISO och bör spela. Från Wikipedia plats ligger jag funnit det vara samma sak som en zippad ISO fil. Osäker på varför den uppfanns .. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vad är NZB filer och hur du konvertera dem till AVI-filer? | mpenney | Multimedia & Codecs | 1 | 7:e sep 2008 03:00 |
| Konvertera. Mov (Quicktime) filer till. Avi-filer? | Kona1984hawaii | Multimedia & Codecs | 9 | 3 mars 2008 12:58 |
| Re: C: \ Program Files \ Common Files \ dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan | cjd666 | Virus, spionprogram och säkerhet | 3 | 21 november 2007 14:14 |
| C: \ Program \ Common Files \ dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan | Ancodi | Virus, spionprogram och säkerhet | 13 | 17 november 2007 02:49 |
| . pub filer - hjälp! | 2shortplanks | Office Suites & Applications | 1 | 14 august 2007 07:01 |
| Thread Tools | |
| |