mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Driver HJÆLP!

Reply

Thread Tools
Old 13 januar 2008, 23:46
Ny Medlem Gruppen

Hej

Jeg har for nylig opdateret og geninstalleret min HP bærbar computer. Jeg bruger Windows XP Media Center Edition, og har brug for hjælp til at geninstallere mine drivere. Jeg synes at have mistet "Driver nyttiggørelse", og normalt ville bare gå til manufactorers hjemmeside, men jeg dont kende hvor bilister jeg har. Jeg kontrolleret "Device Manager" under "System" i kontrolpanelet, men driverne med den gule spørgsmålstegn ved siden af dem (afinstalleret drivere) blot sige ting som "Base system Device", "Coprocessor", "PCI Device", " video Controller ", etc. .. er jeg på nogen måde kan finde manufactorer's af mine drivere? thx!
Old 14 januar 2008, 06:04
Donor-Gruppen

yeah, hvad model computer har du

Mit system: hAvAAck Byg 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Bundkort:
Asus P.5N-E
RAM Hukommelse:
GSkill 4 GB DDR2
Grafikkort (r):
EVGA Nvidia e-GeForce 8600GT
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
Samsung 500GB @ 7200rpm
Optisk drev (r):
Død
Sag / PSU:
Generic sag, Generic PSU
Køling:
Zalman 92mm
Network / Internet:
ombord
Monitor (s):
Dell 2408WFP Ultrasharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista ULT, Ubuntu 7.10 64-Bit
Old 14 januar 2008, 19:23
Ny Medlem Gruppen

Im ikke sikker som er det produkt nummer, så jeg vil give både

Produkt: HP pavillon dv9000

P / N: EZ459UA # ABA
Old 14 januar 2008, 22:39
Bandlyst Gruppen

prøv denne hjemmeside -- http://h20000.www2.hp.com/bizsupport...dTypeId=321957

Jeg har forsøgt at få det til at downloade, men jeg vil ikke så prøv denne og måske du kunne få HP techs til at hjælpe dig.

Cheers og held og lykke

Mit system: Cohen

Processor (s):
Dual Core 2.11GHZ
Bundkort:
Asus - M2N X SE
RAM Hukommelse:
2GB
Grafikkort (r):
Lydkort:
Harddisk (e):
320 GB Sata
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Shaw
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
BenQ
Operating System (s):
Windows XP
Old 15 januar 2008, 11:02
Ny Medlem Gruppen

thx det fungerede. Mit grafik se bedre ud, og jeg kan få adgang til internettet fra denne computer. Selv om jeg ikke hente nogen lyd. Den eneste lyd jeg hører er høj Beeps når jeg gør noget. Im ret sikker på, at driverne er installeret, fordi alle mine lyddrivere synes at fungere i enheden manager. Selv om der er en driver ikke installeret kaldet PCI controller, men under en anden kategori end den lyd. Alle har nogen ideer om, hvordan jeg kan reparere min lyd?
thx
Old 15 januar 2008, 18:44
Bandlyst Gruppen

Til din lyd til arbejde jeg har troet, at det vil være i forsvarlig settiings. Lige tjekke, at intet er slået fra. Er din lyd om bord på bundkortet, eller er det en ekstern kortet???
Old 15 januar 2008, 22:38
Ny Medlem Gruppen

Dets absolut ikke på mute, kun kontrolleres Jeg hentede alle mine drivere undtagen det, siger im mangler en "PCI Device" Jeg tror, de kan have noget at gøre med det. Im ikke sikker tho hvor kan man hente en driver til denne
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.