![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg har for nylig opdateret og geninstalleret min HP bærbar computer. Jeg bruger Windows XP Media Center Edition, og har brug for hjælp til at geninstallere mine drivere. Jeg synes at have mistet "Driver nyttiggørelse", og normalt ville bare gå til manufactorers hjemmeside, men jeg dont kende hvor bilister jeg har. Jeg kontrolleret "Device Manager" under "System" i kontrolpanelet, men driverne med den gule spørgsmålstegn ved siden af dem (afinstalleret drivere) blot sige ting som "Base system Device", "Coprocessor", "PCI Device", " video Controller ", etc. .. er jeg på nogen måde kan finde manufactorer's af mine drivere? thx! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| yeah, hvad model computer har du
| |||
| |||
| Im ikke sikker som er det produkt nummer, så jeg vil give både Produkt: HP pavillon dv9000 P / N: EZ459UA # ABA |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| prøv denne hjemmeside -- http://h20000.www2.hp.com/bizsupport...dTypeId=321957
| |||
| |||
| thx det fungerede. Mit grafik se bedre ud, og jeg kan få adgang til internettet fra denne computer. Selv om jeg ikke hente nogen lyd. Den eneste lyd jeg hører er høj Beeps når jeg gør noget. Im ret sikker på, at driverne er installeret, fordi alle mine lyddrivere synes at fungere i enheden manager. Selv om der er en driver ikke installeret kaldet PCI controller, men under en anden kategori end den lyd. Alle har nogen ideer om, hvordan jeg kan reparere min lyd? thx |
|
| |||
| |||
| Til din lyd til arbejde jeg har troet, at det vil være i forsvarlig settiings. Lige tjekke, at intet er slået fra. Er din lyd om bord på bundkortet, eller er det en ekstern kortet??? |
|
| |||
| |||
| Dets absolut ikke på mute, kun kontrolleres Jeg hentede alle mine drivere undtagen det, siger im mangler en "PCI Device" Jeg tror, de kan have noget at gøre med det. Im ikke sikker tho hvor kan man hente en driver til denne |