vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Driver OHJE!

Reply

Thread Tools
Old 13 tammikuu 2008, 23:46
Uusi Jäsen

Default Driver OHJE!

Hei

Olen hiljattain uudelleen ja uudelleen minun HP: n kannettava tietokone. Olen käyttöjärjestelmä on Windows XP Media Center Edition, ja tarvitsevat apua uudelleenasentamistoiminnot minun kuljettajia. Minusta tuntuu, ovat menettäneet "Driver hyödyntäminen" ja yleensä vain mentävä siihen manufactorers verkkosivuilla, mutta i dont tiedä, mitä kuljettajat i on. Olen tarkistanut "Device Manager"-kohdasta "System" on ohjauspaneelin mutta kuljettajien keltainen kysymysmerkki niiden vieressä (uninstalled kuljettajat) vain sanoa asioita, kuten "Base-järjestelmän Device", "Coprocessor", "PCI Device", " video-ohjain ", jne. .. Onko mitään keinoa i löytävät manufactorer n oman ajurit? thx!
Old 14 tammikuu 2008, 06:04
Rahoittajien ryhmän

Default Driver OHJE!

joo, mitä mallia tietokone sinulla on

My System: hAvAAck Build 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Emolevy:
Asus P5N-E
RAM-muisti:
GSkill 4GB DDR2
Graphics Card (s):
EVGA Nvidia e-GeForce 8600GT
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
Samsung 500GB @ 7200Rpm
Optinen asema (t):
Kuollut
Asia / PSU:
Generic asia, Generic PSU
Jäähdytys:
Zalman 92mm
Network / Internet:
laivalla
Monitor (t):
Dell 2408WFP UltraSharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista ULT, Ubuntu 7.10 64-bittinen
Old 14 tammikuu 2008, 19:23
Uusi Jäsen

Default Driver OHJE!

Im ole varma, mikä on tuotteen määrää niin annan molemmat

Tuote: HP Pavilion dv9000

p / n: EZ459UA # ABA
Old 14 tammikuu 2008, 22:39
Banned ryhmän

Default Driver OHJE!

kokeile tätä verkkosivut -- http://h20000.www2.hp.com/bizsupport...dTypeId=321957

Olen yrittänyt saada se lataa mutta ei niin kokeile tätä ja ehkä voisit saada HP techs auttamaan sinua.

Kippis ja onnea

My System: Cohen

Processor (s):
Dual Core 2.11GHZ
Emolevy:
Asus - M2N X SE
RAM-muisti:
2GB
Graphics Card (s):
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
320GB Sata
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Shaw
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Benq
Operating System (s):
Windows XP
Old 15 tammikuu 2008, 11:02
Uusi Jäsen

Default Driver OHJE!

thx se toimi. Oma grafiikka näyttää paremmalta, ja voin käyttää Internetissä että tietokoneella. Vaikka i cant saa äänen. Ainoa ääni i kuulla ovat ääneen piippaa aina, kun teen jotain. Im melko varmoja, että ohjaimet asennetaan koska kaikki audio ajurit näytä toimivan laitteen hallinta. Vaikka on yksi kuljettaja ei ole asennettu kutsutaan PCI-ohjain, mutta sen mukaan eri luokassa kuin ääntä. Kukaan ole mitään ajatuksia siitä, miten voin korjata kuulostaa?
thx
Old 15 tammikuu 2008, 18:44
Banned ryhmän

Default Driver OHJE!

Oman äänen työtä haluaisin olen ajatellut, että se olisi moitteetonta settiings. Vain tarkistaa, että mikään ei ole mykistetty. Onko äänen aluksella emolevyn tai se ulkoinen kortti?
Old 15 tammikuu 2008, 22:38
Uusi Jäsen

Default Driver OHJE!

Sen ehdottomasti ei mykistää, juuri tarkastettava Olen ladannut kaikki kuljettajat paitsi se sanoo im puuttuu "PCI Device" Uskon, että ne voi olla jotain tekemistä sen kanssa. Im ole varma tho jossa ladata ajuri tämän
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.