![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Olen hiljattain uudelleen ja uudelleen minun HP: n kannettava tietokone. Olen käyttöjärjestelmä on Windows XP Media Center Edition, ja tarvitsevat apua uudelleenasentamistoiminnot minun kuljettajia. Minusta tuntuu, ovat menettäneet "Driver hyödyntäminen" ja yleensä vain mentävä siihen manufactorers verkkosivuilla, mutta i dont tiedä, mitä kuljettajat i on. Olen tarkistanut "Device Manager"-kohdasta "System" on ohjauspaneelin mutta kuljettajien keltainen kysymysmerkki niiden vieressä (uninstalled kuljettajat) vain sanoa asioita, kuten "Base-järjestelmän Device", "Coprocessor", "PCI Device", " video-ohjain ", jne. .. Onko mitään keinoa i löytävät manufactorer n oman ajurit? thx! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| joo, mitä mallia tietokone sinulla on
| |||
| |||
| Im ole varma, mikä on tuotteen määrää niin annan molemmat Tuote: HP Pavilion dv9000 p / n: EZ459UA # ABA |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kokeile tätä verkkosivut -- http://h20000.www2.hp.com/bizsupport...dTypeId=321957
| |||
| |||
| thx se toimi. Oma grafiikka näyttää paremmalta, ja voin käyttää Internetissä että tietokoneella. Vaikka i cant saa äänen. Ainoa ääni i kuulla ovat ääneen piippaa aina, kun teen jotain. Im melko varmoja, että ohjaimet asennetaan koska kaikki audio ajurit näytä toimivan laitteen hallinta. Vaikka on yksi kuljettaja ei ole asennettu kutsutaan PCI-ohjain, mutta sen mukaan eri luokassa kuin ääntä. Kukaan ole mitään ajatuksia siitä, miten voin korjata kuulostaa? thx |
|
| |||
| |||
| Oman äänen työtä haluaisin olen ajatellut, että se olisi moitteetonta settiings. Vain tarkistaa, että mikään ei ole mykistetty. Onko äänen aluksella emolevyn tai se ulkoinen kortti? |
|
| |||
| |||
| Sen ehdottomasti ei mykistää, juuri tarkastettava Olen ladannut kaikki kuljettajat paitsi se sanoo im puuttuu "PCI Device" Uskon, että ne voi olla jotain tekemistä sen kanssa. Im ole varma tho jossa ladata ajuri tämän |