![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik heb onlangs geformatteerd en opnieuw mijn HP laptop. Ik gebruik Windows XP Media Center Edition, en hulp nodig heeft bij het opnieuw installeren van mijn drivers. Ik lijken te hebben verloren "Driver terugwinning" en zou normaal gesproken ga je gewoon naar de website van fabrikanten, maar i dont weet welke drivers ik heb. Ik heb de "Device Manager" onder "Systeem" in het configuratiescherm, maar de bestuurders met het gele vraagteken ernaast (verwijderde stuurprogramma's) alleen zeggen dingen als "base system-apparaat", "Coprocessor", "PCI Device", " video controleur ", enz. .. is er een manier vinden manufactorer's van mijn chauffeurs? thx! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ja, welk model computer heb je
| |||
| |||
| Im niet zeker dat het product nummer dus ik zal geven, zowel Product: HP Pavilion dv9000 p / n: EZ459UA # ABA |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| probeer deze website -- http://h20000.www2.hp.com/bizsupport...dTypeId=321957
| |||
| |||
| thx het werkte. Mijn graphics er beter uitzien en ik kan toegang tot het Internet vanaf die computer. Hoewel i cant get any geluid. Het enige geluid Ik hoor zijn luid Beeps wanneer ik iets doen. Im pretty sure de drivers zijn geïnstalleerd omdat al mijn audio drivers lijken te werken in de Device Manager. Hoewel er een stuurprogramma niet geïnstalleerd genaamd PCI-controller, maar zijn onder een andere categorie dan de audio. Iemand enig idee over hoe ik kan vaststellen mijn geluid? thx |
|
| |||
| |||
| Voor uw geluid naar werk dat ik zou hebben gedacht dat het in het geluid settiings. Gewoon controleren dat er niets wordt gedempt. Is uw geluid aan boord van het moederbord of is het een externe kaart? |
|
| |||
| |||
| Zijn zeker niet op mute, net gecontroleerd Ik downloadde al mijn chauffeurs behalve het zegt im ontbreekt een "PCI Device" Ik denk dat ze wellicht iets te doen. Im not sure tho waar het downloaden van een driver voor dit |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Printer Driver Fine-scanner driver zal niet werken. Windows Kan niet Detect Device | Shredder | Digital Imaging & Printers | 4 | 30 augustus 2009 08:02 |
| Monitor bestuurder | rebelrider | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 2nd Nov 2008 18:23 |
| Vermiste chauffeur, of zoiets? Please help. | Nick11927 | Multimedia & Codecs | 2 | 11 dec 2007 14:21 |
| Noodzaak bestuurder | SpecV | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 3rd Dec 2007 06:34 |
| Hoe installeer ik stuurprogramma op XP | smudge2977 | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 24 nov 2007 12:46 |
| Thread Tools | |
| |