mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

Driver HJELP!

Reply

Thread Tools
Old 13th 2008, 23:46
New Member Group

Default Driver HJELP!

Hei

Jeg har nylig reformatert og reinstallert min HP laptop. Jeg bruker Windows XP Media Center Edition, og trenger hjelp til å installere min drivere. Jeg synes å ha mistet "Driver utvinning" og normalt vil bare gå til manufactorers nettsted, men jeg dont vite hvilke drivere jeg har. Jeg sjekket "device manager" under "System" i kontrollpanelet, men driverne med den gule spørsmålstegn ved siden av dem (avinstallerte driverne) bare si ting som "Base system Device", "Coprocessor", "PCI Device", " video Controller, "etc. .. er det noen måte jeg kan finne manufactorer er min drivere? thx!
Old 14nde 2008, 06:04
Donor Group

Default Driver HJELP!

Ja, hva modellen datamaskin har du

Min System: hAvAAck Bygg 3

Prosessor (er):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Hovedkort:
Asus P5N-E
RAM-minne:
GSkill 4GB DDR2
Graphics Card (s):
EVGA Nvidia e-GeForce 8600GT
Lydkort:
onboard
Harddisk (er):
Samsung 500GB @ 7200RPM
Optisk stasjon (er):
Død
Case / PSU:
Generisk Case, Generisk PSU
Cooling:
Zalman 92mm
Nettverk / Internett:
onboard
Skjerm (er):
Dell 2408WFP UltraSharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista Ult, Ubuntu 7.10 64-Bit
Old 14nde 2008, 19:23
New Member Group

Default Driver HJELP!

Im usikker som er produktnummeret så jeg vil gi både

Produkt: HP Pavilion dv9000

P / N: EZ459UA # ABA
Old 14nde 2008, 22:39
Banned Group

Default Driver HJELP!

Prøv dette nettstedet -- http://h20000.www2.hp.com/bizsupport...dTypeId=321957

Jeg har forsøkt å få det til å laste ned, men jeg vil ikke så prøv dette og kanskje du kunne få HP techs å hjelpe deg.

Skål og lykke

Min System: Cohen

Prosessor (er):
Dual Core 2.11GHZ
Hovedkort:
Asus - M2N X SE
RAM-minne:
2GB
Graphics Card (s):
Lydkort:
Harddisk (er):
320GB SATA
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Shaw
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Benq
Operating System (s):
Windows XP
Old 15th 2008 jan 11:02
New Member Group

Default Driver HJELP!

thx det fungerte. Min grafikk se bedre ut og jeg kan få tilgang til Internett fra datamaskinen. Selv om jeg skrånende få lyd. Den eneste lyden jeg hører er høyt piper når jeg gjør noe. Im pretty at driverne er installert, fordi alle mine lyddriverne fremstå som jobber i Enhetsbehandling. Selv om det er en driver ikke er installert kalles PCI-kontrolleren, men under en annen kategori enn lyd. Alle som har noen ideer om hvordan jeg kan fikse min lyd?
thx
Old 15th 2008 jan 18:44
Banned Group

Default Driver HJELP!

For lyd å arbeide ville jeg har trodd at det ville være i lyd settiings. Bare sjekk at det ikke er dempet. Er lyden på hovedkortet eller er det en ekstern kortet??
Old 15th 2008 jan 22:38
New Member Group

Default Driver HJELP!

Its definitivt ikke på mute, bare kontrollert Jeg lastet ned alle drivere utenom det står im mangler en "PCI Device" Jeg tror de har noe å gjøre med det. Im ikke sikker tho der for å laste ned en driver for denne
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.