mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Drivrutin HJÄLP!

Reply

Thread Tools
Old 13 januari 2008, 23:46
New Member Group

Default Drivrutin HJÄLP!

Hej

Jag har nyligen formaterat och ominstallerat min HP laptop. Jag använder Windows XP Media Center Edition, och behöver hjälp att installera om mina drivrutiner. Jag verkar ha tappat "Driver återvinning och normalt bara att gå till manufactorers hemsida, men jag vet inte vilka drivrutiner jag har. Jag kollade på "Enhetshanteraren" under "System" i kontrollpanelen men förare med gult frågetecken bredvid dem (avinstallerats förare) bara säga saker som "grundsystemet Device", "Coprocessor", "PCI Device", " video Controller ", etc. .. Finns det något sätt jag kan hitta manufactorer är av mina drivrutiner? thx!
Old 14 Januari 2008, 06:04
Givargruppen

Default Drivrutin HJÄLP!

Ja, vad modellen dator har ni

Mitt System: hAvAAck Bygg 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Moderkort:
Asus P5N-E
RAM Minne:
GSkill 4GB DDR2
Grafikkort (s):
EVGA Nvidia e-GeForce 8600GT
Ljudkort:
ombord
Hårddisk (s):
Samsung 500GB @ 7200rpm
Optisk enhet (er):
Död
Mål / PSU:
Generiskt mål, Generic PSU
Kylning:
Zalman 92mm
Nätverk / Internet:
ombord
Monitor (s):
Dell 2408WFP UltraSharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista Ult, Ubuntu 7.10 64-bitars
Old 14 Januari 2008, 19:23
New Member Group

Default Drivrutin HJÄLP!

Im osäker som är produkten antal så jag kommer att ge både

Produkt: HP Pavilion dv9000

p / n: EZ459UA # ABA
Old 14 Januari 2008, 22:39
Banned Group

Default Drivrutin HJÄLP!

prova den här webbplatsen -- http://h20000.www2.hp.com/bizsupport...dTypeId=321957

Jag har försökt att få den att ladda ner men jag kommer inte så prova det här och kanske ni kan få HP Techs att hjälpa dig.

Skål och lycka till

Mitt System: Cohen

Processor (s):
Dual Core 2.11GHZ
Moderkort:
Asus - M2N X SE
RAM Minne:
2GB
Grafikkort (s):
Ljudkort:
Hårddisk (s):
320GB Sata
Optisk enhet (er):
Mål / PSU:
Shaw
Kylning:
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
Benq
Operating System (s):
Windows XP
Old 15 januari 2008, 11:02
New Member Group

Default Drivrutin HJÄLP!

thx det fungerade. Min grafik ser bättre ut och jag kan komma åt internet från datorn. Även om jag skränande få något ljud. Det enda ljud jag hör är högljudda piper när jag gör något. Im ganska säker drivrutiner är installerade eftersom alla mina ljud förare tycks fungera i Enhetshanteraren. Även om det är en förare inte installerat kallade PCI styrenheten, men under en annan kategori än ljud. Den som har några idéer om hur jag kan fixa mitt ljud?
thx
Old 15 januari 2008, 18:44
Banned Group

Default Drivrutin HJÄLP!

För din ljud till arbete jag har trott att det skulle vara i god settiings. Bara kontrollera att ingenting är avstängd. Är du bra på moderkortet eller är det ett externt kort??
Old 15 januari 2008, 22:38
New Member Group

Default Drivrutin HJÄLP!

Dess definitivt inte på mute, bara kontrolleras Jag har hämtat alla mina förare utom den säger im saknas en "PCI Device" Jag tror att de kan ha något med det att göra. Im osäker tho där för att ladda ner en drivrutin för detta
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Skrivardrivrutinen Fine-scanner drivrutin fungerar inte. Windows kan inte identifiera Device Shredder Digital Imaging & Skrivare 4 30 augusti, 2009 08:02
Monitor föraren rebelrider Grafikkort & Skärmar 4 2 november 2008 18:23
Saknad drivrutin eller nåt? Please help. Nick11927 Multimedia & Codecs 2 11 december 2007 14:21
Behöver föraren SpecV Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 2 3 december 2007 06:34
Hur installerar jag drivrutiner för XP smudge2977 General Software Chat 4 24 november 2007 12:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.