![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag har nyligen formaterat och ominstallerat min HP laptop. Jag använder Windows XP Media Center Edition, och behöver hjälp att installera om mina drivrutiner. Jag verkar ha tappat "Driver återvinning och normalt bara att gå till manufactorers hemsida, men jag vet inte vilka drivrutiner jag har. Jag kollade på "Enhetshanteraren" under "System" i kontrollpanelen men förare med gult frågetecken bredvid dem (avinstallerats förare) bara säga saker som "grundsystemet Device", "Coprocessor", "PCI Device", " video Controller ", etc. .. Finns det något sätt jag kan hitta manufactorer är av mina drivrutiner? thx! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, vad modellen dator har ni
| |||
| |||
| Im osäker som är produkten antal så jag kommer att ge både Produkt: HP Pavilion dv9000 p / n: EZ459UA # ABA |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| prova den här webbplatsen -- http://h20000.www2.hp.com/bizsupport...dTypeId=321957
| |||
| |||
| thx det fungerade. Min grafik ser bättre ut och jag kan komma åt internet från datorn. Även om jag skränande få något ljud. Det enda ljud jag hör är högljudda piper när jag gör något. Im ganska säker drivrutiner är installerade eftersom alla mina ljud förare tycks fungera i Enhetshanteraren. Även om det är en förare inte installerat kallade PCI styrenheten, men under en annan kategori än ljud. Den som har några idéer om hur jag kan fixa mitt ljud? thx |
|
| |||
| |||
| För din ljud till arbete jag har trott att det skulle vara i god settiings. Bara kontrollera att ingenting är avstängd. Är du bra på moderkortet eller är det ett externt kort?? |
|
| |||
| |||
| Dess definitivt inte på mute, bara kontrolleras Jag har hämtat alla mina förare utom den säger im saknas en "PCI Device" Jag tror att de kan ha något med det att göra. Im osäker tho där för att ladda ner en drivrutin för detta |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Skrivardrivrutinen Fine-scanner drivrutin fungerar inte. Windows kan inte identifiera Device | Shredder | Digital Imaging & Skrivare | 4 | 30 augusti, 2009 08:02 |
| Monitor föraren | rebelrider | Grafikkort & Skärmar | 4 | 2 november 2008 18:23 |
| Saknad drivrutin eller nåt? Please help. | Nick11927 | Multimedia & Codecs | 2 | 11 december 2007 14:21 |
| Behöver föraren | SpecV | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 3 december 2007 06:34 |
| Hur installerar jag drivrutiner för XP | smudge2977 | General Software Chat | 4 | 24 november 2007 12:46 |
| Thread Tools | |
| |