![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ved, at det kan synes ganske en opgave, men jeg kan ikke gøre det.
|
| |||
| |||
| Check out RadarSync http://www.radarsync.com/ |
|
| |||
| |||
| Thanks, men dette isnt hvad jeg søger efter. I cant faktisk bruger computeren indtil jul, vil jeg gerne KNO de chauffører, som der er behov for det, så jeg kan brænde dem på en dvd-disk, og installere den dag i stedet for at søge rundt og henter dem. Takket tho. |
|
| |||
| |||
Hvad gør du tror, du bliver nødt til at opdatere alle drev på en helt ny computer?Eller er jeg mangler noget her. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Tronix. I så fald kan der ikke være meget punkt. 1) Du køber pc hele så alle drivere er nødvendige kommer pre-installeret. Og enhver bygherre værd deres salt vil installere de mest aktuelle for dig. 2) Drivere skifte ret hurtigt, den nyeste er ikke den nyeste for lang. 3) Den eneste ting på denne liste, du skal bruge en driver til (firmware er forskellige folk) er grafikkortet, så bare besøge Nvidia's websted for. 4) resten af de elementer, der ikke kræver drivere som sådan, windows'll sortere dem ud til dig (i tilfælde af den optiske)
|
| |||
| |||
| Thankyou very much! Men systemet hasn't fik Windows præ-installeret, han sender mig at installere Disk. men, som De sagde, jeg vil kun brug for GFX kort driver installation? |
|
| |||
| |||
| Yup.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vil du kun har brug for fabrikanter drivere til bundkort og grafikkort, der begge vil komme leveres med maskinen på CD eller kan downloades fra internettet efter installation af Windows.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som ovenfor, hvis du har bundkortet disk, dette bør indeholde chipset drivere, LAN, SATA, Audio osv. og Grafikkort driver (hvis ingen disk inkluderet) kan downloades her:
| |||
| |||
| Vil du ønsker at besøge Windows Update ret væk efter installationen for at sikre, at du har alle kritiske opdateringer, at disken ikke må indeholde. Se også denne tråd Holde Yourself sikkert på internettet for at sikre din sikkerhed er stramt. Nye computere kan være den mest voulnerable med malware, som de normalt kommer med de mest minimal sikkerhed apps. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvor er de drivere? | Jack06 | Windows-operativsystemer | 3 | 12th Dec 2007 08:59 |
| Ingen drivere! | mxmad32 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 30 | 25 november 2007 12:37 |
| CD & DVD Drivere | scurr | Drives & flytbare medier | 8 | 13 oktober 2007 02:50 |
| ATI Drivere | Agon | Grafikkort & Monitors | 3 | 16 august 2007 17:30 |
| Drivere Hjælp | Jake2392 | Multimedia & Codecs | 5 | 18 april 2007 12:21 |
| Thread Tools | |
| |