![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik weet dit lijkt misschien nogal een opgave, maar ik kan het niet.
|
| |||
| |||
| Check out RadarSync http://www.radarsync.com/ |
|
| |||
| |||
| Bedankt, maar dit isnt wat ik zoek. I cant werkelijk gebruik van de computer tot Kerstmis, ik wil kno de drivers die nodig zijn voor haar dus ik kan branden op een DVD-schijf, en installeer die dag in plaats van het zoeken en downloaden rondom hen. Dankzij tho. |
|
| |||
| |||
Wat denk je dat je zal moeten bijwerken om de schijf op een nieuwe computer?Of ben ik iets ontbreekt hier. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Tronix. In dat geval is er misschien niet veel zin. 1) U koopt de pc geheel dus elke drivers nodig zal vooraf geïnstalleerd. En elke bouwer waard hun zout zal het installeren van de meest actuele voor je. 2) Drivers verandering maar snel, de nieuwste is niet het nieuwste voor lang. 3) Het enige wat op die lijst moet je een driver voor (firmware verschillende mensen) is de grafische kaart, dus ga je naar de website van Nvidia voor. 4) de rest van de items niet verplicht bestuurders als zodanig windows'll sorteren ze voor u (in het geval van de optische)
|
| |||
| |||
| Thankyou very much! Hoewel het systeem hasn't got the Windows vooraf geïnstalleerd, hij stuurt me het installeren van de schijf. maar zoals je zei, ik zou alleen de gfx kaart driver installeren? |
|
| |||
| |||
| Yup.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U hoeft alleen de fabrikanten drivers voor het moederbord en grafische kaart, beide zullen komen die met de machine op CD of kan worden gedownload van het internet na installatie van Windows.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zoals hierboven, in de veronderstelling dat u het moederbord schijf, dit moet de chipset drivers, LAN, SATA, audio etc. en het stuurprogramma voor de grafische kaart (als er geen schijf meegeleverd) kunt u hier downloaden:
| |||
| |||
| U wilt Windows Update bezoekt meteen na de installatie te garanderen u alle essentiële updates, dat de schijf kan niet. Zie ook deze draad Voor je eigen veiligheid Op het web om er zeker van uw veiligheid is krap. Nieuwe computers kan worden het meest voulnerable malware zoals ze komen meestal met de meest minimale beveiliging Apps. |