![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vet dette kan virke litt av en oppgave, men jeg kan ikke gjøre det.
|
| |||
| |||
| Sjekk ut RadarSync http://www.radarsync.com/ |
|
| |||
| |||
| Takk, men denne isnt det jeg leter etter. I cant faktisk bruke datamaskinen til jul, jeg vil kno driverne som er nødvendige for det så jeg kan brenne dem på en DVD-disk, og installere den dag i stedet for å søke rundt og laste dem ned. Takk tho. |
|
| |||
| |||
Hvorfor tror du du må oppdatere hver stasjon på en helt ny datamaskin?Eller er jeg mangler noe her. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Tronix. I så fall kan det ikke være mye punktet. 1) Du må kjøpe PC hele så noen drivere trengs kommer pre-installert. Og eventuelle byggmester verdt sin salt vil installere den nyeste for deg. 2) Drivere endrer heller raskt, det nyeste er ikke den nyeste lenge. 3) Det eneste som er på den listen du trenger en driver for (firmware er forskjellige folk) er grafikkortet, så bare gå Nvidia's nettsted for det. 4) resten av elementene som ikke krever drivere som sådan, windows'll sortere dem ut for deg (i tilfelle den optiske)
|
| |||
| |||
| Takk takk! Skjønt, systemet hasn't fikk Windows pre-installert, han sender meg til å installere Disk. Men, som du sa, ville jeg bare trenger GFX kortet driver installert? |
|
| |||
| |||
| Yup.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du trenger bare produsenter driverne til hovedkort og grafikkort, som begge kommer levert med maskinen på CD eller kan lastes ned fra Internett etter at du installerer Windows.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som ovenfor, antar du har hovedkortet disk, denne skal inneholde brikkesett drivere, LAN, SATA, lyd osv. og grafikkortet driveren (hvis ingen disk inkludert) kan lastes ned her:
| |||
| |||
| Du vil ønske å besøke Windows Update umiddelbart etter installasjonen for å sikre at du har alle kritiske oppdateringer som disken kan ikke inneholde. Se også denne tråden Keeping Yourself Sikkermodus På Internett for å sørge for at sikkerheten er stramt. Nye datamaskiner kan være den mest voulnerable for malware som de vanligvis kommer med de mest minimal sikkerhet Apps. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvor er drivere? | Jack06 | Windows-operativsystemer | 3 | 12 desember 2007 08:59 |
| Ingen drivere! | mxmad32 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 30 | 25 nov 2007 12:37 |
| CD / DVD-drivere | scurr | Drivere og flyttbare medier | 8 | 13 oktober 2007 02:50 |
| ATI-drivere | AGON | Kabinetter & Skjermer | 3 | 16 august 2007 17:30 |
| Drivere Hjelp | Jake2392 | Multimedia & Kodeker | 5 | 18 april 2007 12:21 |
| Thread Tools | |
| |