![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vet att detta kan verka ganska uppgift, men jag kan inte göra det.
|
| |||
| |||
| Kolla in RadarSync http://www.radarsync.com/ |
|
| |||
| |||
| Tack, men det isnt vad jag letar efter. I cant faktiskt använda datorn till jul, jag vill KNO drivrutiner som krävs för det så jag kan bränna dem på en DVD-skiva och installera den dagen i stället för att söka runt och hämtar dem. Tack Tho. |
|
| |||
| |||
Vad får dig att tro att du måste uppdatera varje enhet på en helt ny dator?Eller har jag missat något här. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Tronix. I så fall kan det inte bli mycket punkt. 1) du köper datorn hela så alla drivrutiner som behövs kommer förinstallerat. Och någon byggare värda sina salt kommer att installera de mest aktuella för dig. 2) Förare förändras ganska snabbt, den senaste inte är den nyaste för länge. 3) Det enda på listan som du behöver en drivrutin för (firmware är olika folk) är grafikkortet, så besök bara Nvidia webbplats för detta. 4) resten av objekten inte behöver drivrutiner som sådan, windows'll sortera ut dem åt dig (när det gäller den optiska)
|
| |||
| |||
| Tack så mycket! Men systemet hasn't har Windows förinstallerat, han skickar mig att installera disken. men, som ni sa, jag behöver bara GFX kort föraren installera? |
|
| |||
| |||
| Japp.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du behöver bara tillverkare drivrutiner för moderkort och grafikkort, både kommer att levereras med maskinen på cd eller kan laddas ner från Internet efter installation av Windows.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som ovan, om du har moderkortet disk, detta ska innehålla chipset drivrutiner, LAN, SATA, ljud mm och grafikkort förare (om ingen skiva ingår) kan laddas ner här:
| |||
| |||
| Du kommer att vilja besöka Windows Update direkt efter installationen så att du har alla viktiga uppdateringar att disken inte får innehålla. Se även denna tråd Håll dig säkert på webben att se till att din säkerhet är snäv. Nya datorer kan vara den mest voulnerable att sabotageprogram som de brukar komma med de mest minimala mått av trygghet apps. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Var finns drivrutiner? | Jack06 | Windows-operativsystem | 3 | 12 december 2007 08:59 |
| Inga drivrutiner! | mxmad32 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 30 | 25 november 2007 12:37 |
| CD & DVD Drivrutiner | scurr | Drives & Removable Media | 8 | 13 oktober 2007 02:50 |
| ATI Drivrutiner | Agon | Grafikkort & Skärmar | 3 | 16 august 2007 17:30 |
| Drivrutiner Hjälp | Jake2392 | Multimedia & Codecs | 5 | 18 april 2007 12:21 |
| Thread Tools | |
| |