![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Jeg har en freeline X40, desværre var jeg nødt til at competely genstarte Windows. Men når geninstallere alt, jeg hurtigt, jeg har ikke fået nogen form for disketten. Er der nogen, der ved hvor jeg kan downloade dem fra? Jeg har forsøgt at kontakte Philips, men med ringe succes. Tak, UkGamer |
|
| |||
| |||
| Jeg spørger mig selv om dette kun er en re-badge på nogle andre bærbare, der som Philips er så koket med drivere. Har du forsøgt Windoze Update? Også hvis grafikken er nVidia kan du blive i stand til at bruge deres reference driver. Edit: Enhver ved, om dette kun er en Lenovo / IBM X40 i forklædning?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den freeline X40's er eksklusive til Dixons, så jeg formoder din bedste bet ville være at gå til Dixons og bede EDIT: Fandt dem SocialWarfare's her for at redde dagen ![]() Klik pic ![]()
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Godt klaret!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |