![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hi all,
Minulla on freeline x40, valitettavasti minun oli competely uudelleenkäynnistä ikkunat. Kuitenkin kun uudelleenasentamistoiminnot kaikkensa, i pian ymmärsivät i havent saanut minkäänlaista levyke. Onko kukaan tiedä, mistä voin ladata ne? Olen yrittänyt ottaa yhteyttä Philips mutta vähän menestystä. Kiitos, UkGamer |
|
|
|||
|
|||
|
Ihmettelen vain, jos tämä on vain uudelleen rintanappi joidenkin muiden kannettava tietokone, joka on kuin Philips on niin kaino kanssa kuljettajille.
Oletko kokeillut Windoze Update? Myös jos grafiikka on nVidia saatat pystyä käyttämään viite kuljettaja. Edit: Jokainen tietää, että tämä on vain Lenovo / IBM x40 onnettomuudessa?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
The freeline x40: n ovat yksinomaan Dixons, joten oletan, paras veto olisi mennä Dixons ja pyytää
EDIT: Löytyi niitä SocialWarfare n tässä pelastaa päivän ![]() Valitse kuva ![]()
Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
|
|||
|
|||
|
Hyvin tehty!