![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hi all,
Ik heb een freeline x40, helaas moest ik competely reboot ramen. Maar toen alles opnieuw te installeren, ik binnenkort gerealiseerd i havent kreeg een soort van driver diskette. Weet iemand waar ik kan ze downloaden vanaf? Ik heb geprobeerd contact met philips maar met weinig succes. Bedankt, UkGamer |
|
|
|||
|
|||
|
Ik vraag mij af of dit gewoon een nieuwe badge van een andere laptop, die als Philips is zo schuchter met drivers.
Heeft u geprobeerd windows update? Ook als de graphics is nVidia kunt u gebruik maken van hun referentie-bestuurder. Edit: Wie weet of dit is slechts een Lenovo / IBM x40 in vermomming?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
De freeline x40's zijn exclusief voor Dixons, dus ik veronderstel dat uw beste weddenschap zou zijn om naar Dixons en vragen
EDIT: Gevonden hen SocialWarfare het hier om de dag ![]() Klik pic ![]()
Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
|
|||
|
|||
|
Well done!