![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Jeg har et freeline X40, dessverre måtte jeg competely gjenstarte vinduer. Men når installere alt, i snart skjønte jeg har ikke fått noen slags driver disk. Vet noen hvor jeg kan laste dem ned fra? Jeg har forsøkt å kontakte Philips men med liten suksess. Takk, UkGamer |
|
| |||
| |||
| Jeg lurer på om dette bare er en re-merket av noen andre laptop, blir som Philips er så sjenert med drivere. Har du prøvd Windoze oppdatering? Også hvis grafikken er nVidia du kanskje kunne bruke sin referanse driver. Edit: Alle som vet om dette bare er en Lenovo / IBM X40 i forkledning?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den freeline X40 blir eksklusivt for Dixons, så jeg antar det beste alternativet ville være å gå til Dixons og spør EDIT: Fant dem SocialWarfare er her for å redde dagen ![]() Klikk på bilde ![]()
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Well done!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Philips Freevent x51 Windows Sett | smeggedup | Windows-operativsystemer | 2 | 17 februar 2009 08:32 |
| Wanted: Philips Freevents x51 Recovery Disk | chrismass1 | Windows-operativsystemer | 4 | 4 mai 2008 08:01 |
| Philips Freevents X50 Power Issue | lloydy23 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 22 april 2008 04:26 |
| Hjelp med Philips x50 / twinhead stylebook 12D | mucky hjul | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 3 februar 2008 15:23 |
| Bytte harddisk på Philips Freevents laptop | chrismass1 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 10 oktober 2007 09:24 |
| Thread Tools | |
| |