![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, Jag har en freeline x40, tyvärr var jag tvungen att competely starta om Windows. Men när installerar allt jag snart insåg jag har icke fått någon form av föraren disk. Finns det någon som vet var jag kan ladda ner dem från? Jag har försökt kontakta Philips men med föga framgång. Tack, UkGamer |
|
| |||
| |||
| Jag undrar om detta är bara ett nytt märke av någon annan bärbar dator är som Philips är så PRYD med förare. Har du provat Windoze Update? Även om grafiken är nVidia kan du använda sina hänvisning föraren. Edit: Den som vet om detta är bara en Lenovo / IBM X40 i förklädnad?
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den freeline X40: s är exklusiva för Dixons, så jag antar att din bästa insats skulle vara att gå till Dixons och be EDIT: Hittade dem SocialWarfare är här för att rädda dagen ![]() Klicka pic ![]()
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Bra gjort!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Philips Freevent X51 Windows Re-install | smeggedup | Windows-operativsystem | 2 | 17 februari 2009 08:32 |
| Sökes: Philips Freevents X51 Recovery Disk | chrismass1 | Windows-operativsystem | 4 | 4 maj 2008 08:01 |
| Philips Freevents X50 Power Utgåva | lloydy23 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 22 april 2008 04:26 |
| Hjälp med Philips x50 / twinhead stylebook 12D | lortig hjul | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 3 februari 2008 15:23 |
| Byta hårddisk på Philips Freevents laptop | chrismass1 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 4 | 10 oktober 2007 09:24 |
| Thread Tools | |
| |