![]() |
|
| |||
| |||
| Hei hva en god dvd programvare hvis jeg har en av mine DVDer og jeg ønsker å kopiere det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Jeg liker Xilisoft AVI til DVD, er det en rekke gratis programmer der ute også, jeg har aldri funnet god kvalitet og Nero gjør en god jobb også. |
|
| |||
| |||
| Det er også Slysofts Anydvd som får siste mest kryptering. Jeg har det og det er mye bra tilbakemeldinger på det fra den brukere. |
|
| |||
| |||
| Jeg er enig Nero er stor |
|
| |||
| |||
| Vel, jeg bruker Mac, jeg har alltid brenne DVD med iSkysoft AVI til DVD på Mac. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som den opprinnelige innlegget var november 2007 ..... Jeg regner han har sortert det ut nå
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| DVD-brenner er en CD-stasjon | joseliseo | Drivere og flyttbare medier | 2 | 29 mai 2009 11:53 |
| Hva er den beste Brand av DVD-brenner?? | Bandit4575 | Drivere og flyttbare medier | 3 | 1 desember 2008 06:44 |
| CD-brenner problemer | kdarrell | Drivere og flyttbare medier | 3 | 25. sep 2008 15:32 |
| DVD-brenner fungerer ikke | Poeticsoul44 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 23. sep 2008 08:50 |
| Anbefaler DVD-brenner | ian65 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 16nde sep 2007 15:53 |
| Thread Tools | |
| |