![]() |
|
| |||
| |||
| netop fået en ny iPod nano 4G og im søger at kopiere mine DVD'er på det, så jeg kan se dem på farten. søger at finde en gratis software, som vil støtte mig at kopiere mine DVD'er til min iPod. eller anden måde at gøre det alligevel ville være godt. |
|
| |||
| |||
| du kan ikke finde nogen freeware for dette, men con kan køre en krakket version |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Warez osv. er ikke tilladt her, ikke bringe det op på de fora, tak.
| |||
| |||
| beklager, at jeg didnot vide, at |
|
| |||
| |||
| En dvd-film er mere end 4 GB, så det ikke passer. Selv hvis du shrink det vil det være stram. Ikke sikker på, om det er endda muligt at lave film på grund af den data størrelse. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep .... som Dave siger, du cant bare kopiere dem over.
Du skal bruge en konvertering program, der vil omkode DVD og sæt den på den rigtige beslutning og aspekt ratio. Et program som DVDFab Platinum kan gøre det og masser foruden, men det er ikke gratis. Jeg tror, at det skal være en MPEG-4/H.264 MP4 fil Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| Du kan forsøge Sothink DVD Ripper http://www.sothink.com/product/dvd-ripper/ Jeg har brugt det, jeg tror, den frie er en 30 dages prøveperiode, så det kunne være tilstrækkeligt for et par DVD's.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| TMPGEnc Express vil gøre dette. Filerne til Nano-skærmen vil være temmelig lille, men 4GB vil ikke holde mange timers video! Når du tænker over det, du ser en cinemascope film på en iPod er ikke ligefrem behageligt! Kig på Videora også.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| lol jeg arbejdede it out myself tak for replys længe forpustet selvom men det kommer vel til 783mb video; anvendelse nero at oprette en ISO, mount iso som et billede på daemon værktøjerOg derefter bruge DVD decrypter at fjerne låsen på billedet, og derefter bruge håndbremsen at konvertere den endelige video til, hvordan nogensinde, du ønsker, plus u kan holde iso til at opbevare en sikkerhedskopi af incase du miste en dvd. beklager, hvis jeg var ikke ment til at sige, at og kommer ud ganske godt på iPod nano, og for info til folk, de helt nye iPod nano 4. gen en, så en 8GB ikke en 4GB som folk har sagt |
|
| |||
| |||
| Kan du ikke se et problem med tilpasning medier du har betalt for at arbejde på en anden platform, omend en juridisk gråzone. Tak for udstationering en løsning. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Den nye iPod nano 5. generation video til computer og DVD til iPod? | nulyjeyo | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 3 november 2009 16:18 |
| IPod Touch | evilfantasy | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 27 oktober 2009 16:32 |
| Jailbreaking min iPod Touch? | Haun | Laptops, Mobiles & PDA'er | 6 | 27 februar 2009 15:02 |
| Lidt af et problem med en sang på min iPod | coldalarm | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 3 | 21. sep 2007 09:48 |
| Ipod omdannere | jungle-bhoy | General Software Chat | 18 | 23 august 2007 12:51 |
| Thread Tools | |
| |