![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| juuri uuden ipod nano 4G ja im HAKU kopioida minun dvd: n päälle niin voin katsella niitä liikkeellä. HAKU löytää vapaita ohjelmistoja, jotka auttavat minua kopioida minun dvd: n minun ipod. tai toinen tapa tehdä se joka tapauksessa olisi hyvä. |
|
| |||
| |||
| et ehkä löytää jokin freeware tähän mutta con voi suorittaa krakatun versio |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Warez jne. ei ole sallittu tässä, eivät tuo sitä koskevan foorumeilla, kiitos.
| |||
| |||
| sorry i didnot tiedämme, että |
|
| |||
| |||
| DVD elokuva on enemmän kuin 4GB niin se ei sovi. Vaikka sinulla kutista se on tiukka. Ole varma, jos se on edes mahdollista tehdä elokuvia, koska tiedot koosta. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep .... kuten Dave sanoo, you cant vain kopioida niitä.
Tarvitset muunto-ohjelma, joka transkoodaa DVD ja aseta se oikein päätöslauselman ja kuvasuhteen. Ohjelma kuten DVDFab Platinum voi tehdä sitä ja paljon lisää, mutta se ei ole vapaa. Uskon, että on oltava MPEG-4/H.264 MP4-tiedosto My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| Voisit kokeilla Sothink DVD ripperi http://www.sothink.com/product/dvd-ripper/ Olen käyttänyt sitä, uskon, että vapaa on 30 päivän kokeiluversio, joten se voi riittää tarpeeksi muutaman DVD-levyjen kanssa.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| TMPGEnc Express tekee tästä. Tiedostot on Nano Näyttö on melko pieni, mutta 4GB ei pidä monta tuntia videota! Kun ajattelemme sitä, tarkastelet cinemascope kalvo iPod ei ole täsmälleen comfortable! Katsokaa Videora myös.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| lol i työskennellyt sen itse Kiitos replys kauan hengästynyt vaikka mutta se tulee hyvin varten 783mb video; käyttää nero luoda iso, mount iso, joka kuvaa Daemon Tools, Käytä dvd decrypter poistaa lukitus kuvan, ja sen jälkeen käyttää handbrake muuntaa lopullinen video, miten ikinä haluat, plus u voi pitää iso pitää varmuuskopioida incase sinua menettää dvd. pahoillani, jos i wasn't ment sanoa, että ja tulee aika hyvin iPod nano, sekä info-ihmisiä, sen tuotemerkin uusi iPod nano 4th gen yksi, niin se on 8GB ole 4GB kuten ihmiset ovat sanoneet |
|
| |||
| |||
| Älä katso ongelma mukauttamisesta media olet maksanut työskennellä toisella alustalla, vaikkakin juridique harmaa alue. Kiitos lähettämistä ratkaisu. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi iPod nano 5th Generation Video Tietokone ja DVD to iPod? | nulyjeyo | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 3 marraskuu 2009 16:18 |
| IPod Touch | evilfantasy | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 27 lokakuu 2009 16:32 |
| Jailbreaking iPod Touch? | Haun | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 6 | 27th Feb 2009 15:02 |
| Vähän ongelman yhden laulun iPod | coldalarm | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 3 | 21. Sep 2007 09:48 |
| Ipod-muuntimet | viidakko-bhoy | General Software Chat | 18 | 23. Aug 2007 12:51 |
| Thread Tools | |
| |