![]() |
|
| |||
| |||
| net een nieuwe iPod nano 4G en im zoek te kopiëren mijn dvd's op, zodat ik kan kijken ze op de verhuizing. op zoek naar een gratis software, die zal steun mij te kopiëren mijn dvd's op mijn ipod. of een andere manier om dat te doen het toch goed zou zijn. |
|
| |||
| |||
| u mogelijk niet vinden freeware voor, maar con kunt een gekraakte versie |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Warez etc. is hier niet toegestaan, niet om het op het forum, bedankt.
| |||
| |||
| Sorry dat ik didnot weet dat |
|
| |||
| |||
| Een DVD film is meer dan 4GB, zodat het niet zal passen. Zelfs als u het krimpen wordt krap. Niet zeker of het is zelfs mogelijk om films, omdat de gegevens grootte. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep .... zoals Dave zegt, u huicheltaal kopieer ze over.
U moet een conversie programma dat transcode de DVD en zet deze op de juiste resolutie en aspect ratio. Een programma zoals DVDFab Platinum kunnen doen en veel trouwens, maar het is niet gratis. Ik denk dat het moet een MPEG-4/H.264 MP4-bestand Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Je zou kunnen proberen Sothink DVD Ripper http://www.sothink.com/product/dvd-ripper/ Ik heb gebruikt, ik denk dat het vrij is een 30 dagen op proef, dus het zou kunnen zijn genoeg voor een paar DVD's.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| TMPGEnc Express doen dit ook. De bestanden voor een Nano scherm vrij klein, maar 4Gb zal niet in het bezit vele uren video! Als je erover nadenkt, cinemascope het bekijken van een film op een iPod is niet echt comfortabel! Kijk Videora eveneens.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| lol i werkte hij zelf bedankt voor de replys lange adem, maar het gaat al goed voor een 783mb video; gebruiken nero het creëren van een ISO, iso mounten als een beeld op daemon tools, Gebruik dan dvd decrypter het verwijderen van de sluis op het beeld, en gebruik vervolgens handrem om de laatste video hoe je ook wilt, en u kunt de ISO om een back-up van Incase je verliest een dvd. sorry if i wasnt ment te zeggen dat en komt vrij goed op de iPod nano, en voor de info voor mensen, zijn het gloednieuwe ipod nano 4de generatie een, dus het is een 8GB geen 4Gb als mensen hebben gezegd |
|
| |||
| |||
| Zie niet een probleem is met de aanpassing van de media die u hebt betaald om te werken op een ander platform, maar een juridisch grijs gebied. Bedankt voor het plaatsen van een oplossing. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| De nieuwe iPod nano 5e generatie Video Computer en DVD naar Ipod? | nulyjeyo | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 3 november 2009 16:18 |
| IPod Touch | evilfantasy | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 27 oktober 2009 16:32 |
| Jailbreaking mijn iPod Touch? | Haun | Laptops, Mobiles & PDA's | 6 | 27 feb 2009 15:02 |
| Beetje een probleem met een liedje op mijn iPod | coldalarm | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 3 | 21e sep 2007 09:48 |
| Ipod converters | jungle-bhoy | Algemene programmatuurnoot Chat | 18 | 23 aug 2007 12:51 |
| Thread Tools | |
| |