![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on ollut tämä "tietokoneella noin 4 vuotta ja sen on aina toiminut hienosti. Aivan äskettäin, olen aloin outo ongelma, kun soitat DVD-levyjen kanssa. Ääni on ajoittaista (2 sekuntia äänentoisto - 2 sekunnin hiljaisuus jne.), plus ei kuvaa. Tämä tapahtuu Windows Media Player tai RealPlayer (jotka molemmat käyttää työn sakko). CD's play oikein samaan asemaan. Olen kokeillut uudelleen asentanut ohjelmiston, mutta tämä ei ole tehnyt mitään. Olen tajunnut sen on oltava ajaa joten ostin toiseen. Mutta ei, edelleen sama ongelma. : ( Olen sitten yrittänyt tarkastella käyttämällä DVD Shrink ja yup, kuva näkyy. hmmm. Kukaan nähnyt tätä problme ennen tai ideoita? Monet kiitokset. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aito tai kopioida DVD-levyjä.
| |||
| |||
| Kiitos kysymykseen. Aito. Outoa vai mitä? |
|
| |||
| |||
| Mulkoilla "ACE Codec Pack" ja asenna se. Pitäisi lajitella sen. |
|
| |||
| |||
| Thanks for your help. Kokeillut sitä, mutta se ei korjaa sitä |
|
| |||
| |||
| Kokeile, että DVD-levyjä käytetään VLC pelaaja, se on yksi parhaista mediasoittimet ja sillä mitään, se sulje pois sitä pakkauksenhallintaa / mplayer kysymys. Jos tämä ei ole mahdollista päivittää äänen ja näytönohjaimet. |
|
| |||
| |||
| Hi Dave, Monet kiitokset, joka toimii Muita ideoita miksi Windows MP & RealPlayer vielä eivät toimi? Sillä välin, I'll yritä uudelleen asentamista RP ja antaa toisen mennä. |
|
| |||
| |||
| Kuulostaa pakkauksenhallintaa kysymys, tallenna itsellesi päänsärky ja käyttämään VLC-soitin, 99% muita ihmisiä vain tekemään niin. |
|
| |||
| |||
| Many thanks Dave. Great neuvoja. Aion ehdottomasti jatkaa sitä käytetään. |
|
| |||
| |||
| Olet tervetullut! Miten se toimii on VLC player tehtiin toista kaikkea, dvd, mp3, mp4 jne. RealPlayer tehtiin RealMedia-tiedostot ja Windowsin M Player wmp tiedostoja, minkä seurauksena näiden muiden toimijoiden tarvetta lisätä ohjelmistojen (koodekki) tehdä muita tiedostoja työtä, ja joskus ne eivät vain pelata palloa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tehtäväpalkki Pitää popping toiston aikana | Jack06 | Multimedia & Codecs | 0 | 25 elokuu 2009 15:23 |
| Hidas Laggy Youtube HD Toisto on 3 GHz suoritin | anthonyla65 | Multimedia & Codecs | 2 | 18th Apr 2009 14:55 |
| Funny äänitoistoa kun Windows reinstall | engelcain | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 3 | 11. Joulukuu 2008 08:20 |
| Huono Videon toisto | RB211 | Multimedia & Codecs | 4 | 2. marraskuu 2008 07:19 |
| Kuinka parantaa DVD-toiston? | jimmy_fowler | Drives & Removable Media | 4 | 14. Jul 2007 02:33 |
| Thread Tools | |
| |