![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb deze 'puter voor ongeveer 4 jaar en zijn altijd goed. Onlangs heb ik begonnen om een vreemd probleem bij het afspelen van DVD's. Het geluid is intermitterende (2 seconden geluid - 2 seconden stilte etc), plus geen beeld. Dit gebeurt met Windows Media Player of RealPlayer (die beide gebruikt om te werken). CD's afgespeeld op dezelfde schijf. Ik heb geprobeerd opnieuw installeren van de software, maar dit heeft niets gedaan. Ik dacht dat moet het station dus ik kocht een ander. Maar nee, nog steeds hetzelfde probleem. : ( Vervolgens heb ik geprobeerd om met behulp van DVD Shrink en yup, de foto zichtbaar is. hmmm. Iemand dit gezien problme vóór of enig idee? Many thanks. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Echt of kopiëren van DVD's.
| |||
| |||
| Bedankt voor de vraag. Echt. Raar he? |
|
| |||
| |||
| Goggle "ACE Codec Pack" en installeer dat. Moeten sorteren. |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor je hulp. Geprobeerd, maar het niet repareren |
|
| |||
| |||
| Probeer de films met behulp van VLC speler, het is een van de beste media players en speelt iets, dat zal uitsluiten dat het een codec / mplayer kwestie. Als dat niet lukt update geluids-en grafische stuurprogramma's. |
|
| |||
| |||
| Hi Dave, Many thanks, dat werkt Eventuele andere ideeën waarom Windows MP & RealPlayer nog steeds niet werken? In de tussentijd, ik probeer het opnieuw installeren van RP en geef het een ander gaan. |
|
| |||
| |||
| Klinkt als een codec probleem, behalve uzelf de hoofdpijn en gebruik gewoon VLC-speler, 99% van de andere mensen dat doen. |
|
| |||
| |||
| Many thanks Dave. Groot-advies. Ik zal zeker blijven gebruiken. |
|
| |||
| |||
| U bent van harte welkom! Hoe het werkt is VLC speler is gemaakt om te spelen alles, dvd, mp3, mp4, enz. RealPlayer is gemaakt voor RealMedia-bestanden en Windows M Player voor WMP bestanden, als gevolg van deze andere spelers moeten toevoegen op software (codecs) om andere bestanden en soms werken ze gewoon niet spelen bal. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Taakbalk Houdt opduiken tijdens de weergave | Jack06 | Multimedia & Codecs | 0 | 25 augustus 2009 15:23 |
| Slow Laggy Youtube HD afspelen op een 3Ghz CPU | anthonyla65 | Multimedia & Codecs | 2 | 18 apr 2009 14:55 |
| Funny audio afspelen nadat Windows opnieuw installeren | engelcain | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 3 | 11 dec 2008 08:20 |
| Slechte Video afspelen | RB211 | Multimedia & Codecs | 4 | 2nd Nov 2008 07:19 |
| Hoe te verbeteren dvd afspelen? | jimmy_fowler | Drives & Removable Media | 4 | 14 jul 2007 02:33 |
| Thread Tools | |
| |