![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har hatt denne 'Puter for ca 4 år og alltid fungerte fint. Bare nylig har jeg begynt å få et merkelig problem når du spiller av DVD-er. Lyden er intermitterende (2 sekunder lyd - 2 sekunder stillhet osv.), samt ikke noe bilde. Dette skjer med Windows Media Player eller RealPlayer (som begge brukes til å fungere bra). CD-er spilles av korrekt på den samme stasjonen. Jeg har prøvd å installere programvare, men dette har gjort noe. Jeg skjønte det må stasjonen så jeg kjøpte en annen. Men nei, fortsatt samme problem. : ( Jeg så prøvde å vise ved hjelp av DVD Shrink, og Yup, bildet er synlig. hmmm. Noen sett dette problme før eller har noen ideer? Many thanks. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ekte eller kopiere DVDer.
| |||
| |||
| Takk for spørsmålet. Ekte. Rart ikke sant? |
|
| |||
| |||
| Stirre 'ACE Codec Pack "og installere det. Bør sortere det. |
|
| |||
| |||
| Takk for hjelpen. Prøvd det, men det trenger ikke å fikse det |
|
| |||
| |||
| Prøv å kjøre DVDer bruker VLC player, det er en av de beste mediespillere og spiller noe som vil utelukke at det er en kodek / Mplayer problemet. Mislighold oppdateringen lyd og grafikk drivere. |
|
| |||
| |||
| Hei Dave, Mange takk, det fungerer Noen andre ideer på hvorfor Windows MP & RealPlayer fortsatt ikke fungerer? I mellomtiden vil jeg prøve å installere RP og gi det en annen gå. |
|
| |||
| |||
| Høres ut som en kodek problemet, sparer deg hodepine og bare bruker VLC player, 99% av andre mennesker gjør det. |
|
| |||
| |||
| Mange takk Dave. Great råd. Jeg vil definitivt fortsette å bruke det. |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen! Slik fungerer er VLC player ble gjort for å spille alt, DVD, MP3, MP4 osv. RealPlayer ble gjort for RealMedia filer og Windows M Player for wmp-filer, som et resultat av disse andre spillerne må legge på programvare (codecs) for å gjøre andre filer og iblant de bare ikke spiller ball. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Oppgavelinje Holder Popping Up under avspilling | Jack06 | Multimedia & Kodeker | 0 | 25 august 2009 15:23 |
| Slow Laggy Youtube HD-avspilling på en 3 GHz CPU | anthonyla65 | Multimedia & Kodeker | 2 | 18 april 2009 14:55 |
| Funny lydavspilling etter Windows installer | engelcain | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 11 desember 2008 08:20 |
| Dårlig videoavspilling | RB211 | Multimedia & Kodeker | 4 | 2 november 2008 07:19 |
| Hvordan forbedre DVD-avspilling? | jimmy_fowler | Drivere og flyttbare medier | 4 | 14 juli 2007 02:33 |
| Thread Tools | |
| |