![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg leder efter en DVD-afspiller på min computer, jeg forsøgte Cyberlink PowerDVD 8 & gjorde ikke 'arbejde, DVD x afspiller fungeret ganske godt, GOM er at give mig problemer nu, jeg ikke kunne lide vcl, av DVD-afspiller morpher er lidt weird for mig. kan ikke forstå, hvordan man laver en DVD i et andet format. anyways, jeg er også på udkig efter en måde at kopiere DVD'er eller gøre dem til en anden video-version. nogen råd? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du forsøgt Nero?
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| for dyrt. Jeg leder efter noget Thats ikke for dyrt og ikke bloatware. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| FAB HD DVD Decrypter er fantastisk til at rippe kopiering, kopiering segmenter, bare lyd, bare video etc. og gratis. (medmindre du vil have det hele tilbydes) Men jeg tror ikke, at det konverterer. Til at konvertere mellem formater jeg bruge Enhver Video Converter, Hvilket er det bedste jeg kunne finde gratis.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Brug for en DVD Ripper for min yndlingsfilm? | chase2009 | Multimedia & Codecs | 1 | 11 November 2009 13:41 |
| MP4 afspiller? | VJH | Multimedia & Codecs | 9 | 29 januar 2009 09:19 |
| Looking for DVD Ripper software! | Tribune | General Software Chat | 2 | 26 februar 2008 04:22 |
| DVD Reader Vs Ripper software | pvkemail | Multimedia & Codecs | 1 | 14 januar 2008 09:10 |
| Hjælp med MP3-afspiller | beepalm | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 3 | 1 januar 2008 17:25 |
| Thread Tools | |
| |