![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben op zoek naar een dvd-speler voor mijn computer, heb ik geprobeerd Cyberlink PowerDVD 8 & didnt 'werk, dvd x-speler werkte vrij goed, GOM geeft me problemen nu, ik heb niet graag VCL, av DVD-speler morpher is een beetje raar voor mij. kan niet begrijpen hoe je een DVD in een ander formaat. Anyways, ik ben ook op zoek naar een manier om te kopiëren van DVD's of maak ze in een andere video-versie. een advies? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u geprobeerd Nero?
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| te duur. Ik ben op zoek naar iets dat is niet te duur en niet bloatware. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| FAB HD DVD Decrypter is fantastisch voor het rippen kopiëren, kopiëren segmenten, alleen audio, video etc. En gewoon gratis. (tenzij je wilt dat alles aangeboden) Maar ik denk niet dat het converteert. Te converteren tussen de formaten gebruik ik Elke Video Converter, Dat is het beste wat ik kon vinden voor de gratis.