![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg leter etter en DVD-spiller til datamaskinen min, jeg prøvde Cyberlink PowerDVD 8 & didnt arbeid dvd x spilleren fungerte ganske bra, GOM gir meg problemer nå, det gjorde jeg ikke liker vcl, av dvd spiller morpher er litt merkelig for meg. kan ikke forstå hvordan du skal lage en DVD til et annet format. anyways, jeg er også på utkikk etter en måte å kopiere DVD-plater eller gjøre dem til en annen video versjonen. noen råd? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du prøvd Nero?
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| dyrt. Jeg ser etter noe dvs ikke for dyrt og ikke bloatware. |
|
| |||
| |||
| FAB HD DVD Decrypter er flott for ripping kopiering, kopiering segmenter, bare lyd, bare video etc. Og gratis. (med mindre du vil at alt som tilbys) Men jeg tror ikke det regner. Konvertere mellom formatene jeg bruke Any Video Converter, Som er det beste jeg kunne finne gratis.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger du en DVD Ripper for mine favorittfilmer? | chase2009 | Multimedia & Kodeker | 1 | 11 november 2009 13:41 |
| MP4 spiller? | VJH | Multimedia & Kodeker | 9 | 29 januar 2009 09:19 |
| Looking for DVD Ripper programvare! | Tribune | General Software Chat | 2 | 26 februar 2008 04:22 |
| DVD Reader Vs Ripper programvare | pvkemail | Multimedia & Kodeker | 1 | 14 januar 2008 09:10 |
| Hjelp med MP3-spiller | beepalm | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 1 januar 2008 17:25 |
| Thread Tools | |
| |