mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

DVD-spiller & Ripper

Reply

Thread Tools
Old 12 oktober 2008, 21:03
New Member Group

Default DVD-spiller & Ripper

Jeg leter etter en DVD-spiller til datamaskinen min, jeg prøvde Cyberlink PowerDVD 8 & didnt arbeid dvd x spilleren fungerte ganske bra, GOM gir meg problemer nå, det gjorde jeg ikke liker vcl, av dvd spiller morpher er litt merkelig for meg. kan ikke forstå hvordan du skal lage en DVD til et annet format.

anyways, jeg er også på utkikk etter en måte å kopiere DVD-plater eller gjøre dem til en annen video versjonen.

noen råd?
Old 13 oktober 2008, 02:42
Moderator Group

Har du prøvd Nero?

Min System: Noen andre lover!

Prosessor (er):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Hovedkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM-minne:
4GB OCZ PC2-8500 Platinum
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (er):
2
Optisk stasjon (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Cooling:
Big Typhoon VX
Nettverk / Internett:
Chorus / 20MB NTL
Skjerm (er):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 13 oktober 2008, 08:59
New Member Group

dyrt. Jeg ser etter noe dvs ikke for dyrt og ikke bloatware.
Old 13 oktober 2008, 09:13
Donor Group

FAB HD DVD Decrypter er flott for ripping kopiering, kopiering segmenter, bare lyd, bare video etc. Og gratis. (med mindre du vil at alt som tilbys)

Men jeg tror ikke det regner.

Konvertere mellom formatene jeg bruke Any Video Converter, Som er det beste jeg kunne finne gratis.

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Trenger du en DVD Ripper for mine favorittfilmer? chase2009 Multimedia & Kodeker 1 11 november 2009 13:41
MP4 spiller? VJH Multimedia & Kodeker 9 29 januar 2009 09:19
Looking for DVD Ripper programvare! Tribune General Software Chat 2 26 februar 2008 04:22
DVD Reader Vs Ripper programvare pvkemail Multimedia & Kodeker 1 14 januar 2008 09:10
Hjelp med MP3-spiller beepalm Lyd, høyttalere og MP3-spillere 3 1 januar 2008 17:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.