![]() |
|
| |||
| |||
| Jag söker en DVD-spelare till min dator, jag försökte Cyberlink PowerDVD 8 & didnt arbete, dvd x spelare fungerat ganska bra, GOM ger mig problem nu, jag tyckte inte om VCL, av dvd-spelare morpher är lite konstigt för mig. kan inte förstå hur man kan göra en dvd till ett annat format. iallafall, jag är också ute efter ett sätt att kopiera dvd-skivor eller göra dem till en annan video version. några råd? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du provat Nero?
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| för dyrt. Jag letar efter något thats inte för dyrt och inte bloatware. |
|
| |||
| |||
| FAB HD DVD Decrypter är perfekt för rippning kopiering, kopiering segment, bara ljud, precis video etc. Och gratis. (såvida du inte vill ha allt som erbjuds) Men jag tror inte att det konverterar. För att konvertera mellan format jag använder Varje Video Converter, Vilket är det bästa jag kunde hitta gratis.
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Behöver du en DVD Ripper för Mina favoritfilmer? | chase2009 | Multimedia & Codecs | 1 | 11 november 2009 13:41 |
| MP4-spelare? | VJH | Multimedia & Codecs | 9 | 29 januari 2009 09:19 |
| Letar du efter DVD Ripper programvara! | Tribune | General Software Chat | 2 | 26 februari 2008 04:22 |
| DVD Reader Vs Ripper Softwares | pvkemail | Multimedia & Codecs | 1 | 14 januari 2008 09:10 |
| Hjälp med MP3-spelare | beepalm | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 3 | 1 januari 2008 17:25 |
| Thread Tools | |
| |