![]() |
|
| |||
| |||
| Føreren opdaget en controller fejl på \ Device \ Harddisk4 \ D. Føreren opdaget en controller fejl på \ Device \ Harddisk1 \ D. Anybody fik en idé om, hvad disse fejlmeddelelser betyde???? Jeg får hundredvis af den samme hverdag men tingene synes ok i øjeblikket alligevel Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det værst tænkelige er, at den registeransvarlige eller harddisken er mangel. Grunden til, at det ikke påvirker dig endnu, er, at der er et helvede af en masse prøver, før du føler, at virkningen af døende hardware indtil det skibskøle over clutching sine tarme og skreg højlydt.
Hvis du starter / køre / Msinfo32.exe du måske, hvis du er heldig, har en kanal konflikt. Jeg har aldrig set en mig selv. Hvis du ejer nice nye rene disk kabler (marker afkrydsningsfeltet dit bundkort / computer kom i) kan du trække de gamle og se om det går væk. Kan du fortælle Jeg er en født optimist? Hvis du ikke, at bytte om på de eksisterende kabler mellem drev (forlader drev koblet til deres oprindelige bundkort slots!) Vil mindst reseat alting, og hvis det er en glitchy kabel din fejlmeddelelser vil gå så godt, og vil du vide. Mit system: Tim
|
|
| |||
| |||
| Takket Spot Jeg har kun en harddisk ....... en dvd-brænder .... og de sædvanlige multi-CF-kortet reader.So efter hvad du har sagt det skal være min harddisk eller tilhørende kabel (alle splinterny) Jeg vil forsøge at confict men ikke er den fødte optimist Jeg tror det værste |
|
| |||
| |||
| Det er faktisk god - kabler gøre indføre dårlige forbindelser, og hvis dette ene er aldrig vist sig det kan godt være, at. Jeg har haft masser af Duff kabler i min tid. Specielt ikke, at det har noget at gøre med dit problem, men bare fordi jeg er syg af cheapo forfærdelig USB-kabler, USB-kabler. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kunne også være en god ide at få fat i den hårde dirive diagnostisk anvendelighed fra din HDD maufacturers hjemmeside og teste drev.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg foreslår, at du opdaterer dit bundkort drivere gerne philthomas sagt. Jeg tvivler på der er noget fysisk galt med din harddisk.
|
| |||
| |||
| Vil kontrollere alle ud ........ tak for din hjælp fyrene. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Fejl eller Meddelelse Hjælp! | gmckinney39 | Windows-operativsystemer | 3 | 12. maj 2009 18:02 |
| Fejlmeddelelse | sashikumaran | Windows-operativsystemer | 1 | 9. nov 2008 13:34 |
| Fejlmeddelelse på Startup | deedee68 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 14. sep 2008 08:34 |
| Fejlmeddelelse | legweak | General Software Chat | 1 | 25 oktober 2007 09:54 |
| Manglende dll fejlmeddelelse | JMetters | General Software Chat | 7 | 6. aug 2007 10:43 |
| Thread Tools | |
| |