![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kuljettajan havainnut valvojan virhe \ Device \ Harddisk4 \ D. Kuljettajan havainnut valvojan virhe \ Device \ Harddisk1 \ D. Anybody sai idean mitä näistä virhesanomista tarkoittaa?? Saan satoja saman arkipäivän mutta asiat näyttävät ok tällä hetkellä joka tapauksessa Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei pahin on, että rekisterinpitäjä tai kiintolevy on epäonnistunut. Syynä ei ole vaikuttavia te vielä on, että siellä on hitonmoinen paljon uudelleenyhdistämisyritykset käytettävissä ennen kuin sinusta tuntuu, että vaikutus kuolla laitteisto, kunnes se tunnelikölit yli Clutching sen suoliston ja huutaa kovaan ääneen.
Jos käynnistät / run / Msinfo32.exe ehkä, jos olet onnekas, on kanava konfliktiin. En ole koskaan nähnyt itseäni. Jos omistat nice uuden puhtaan levyn kaapelit (valintaruutu emolevyn / tietokoneelta tuli) voit vetää vanhoja ja katso jos se kaikki menee pois. Voitteko kertoa Olen syntynyt optimisti? Jos näin ei tehdä, muunsivat nykyisten kaapeleiden välillä asemiin (lähtiessä asemien yhteydessä niiden alkuperäinen emolevyn lähtö!) Ainakin reseat kaiken, ja jos se on yksi glitchy kaapeli teidän virhesanomista vaihtaa kuin hyvin ja sinun tietää. My System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Kiitos Spot Minulla on vain yksi kiintolevy ....... yksi DVD-poltin .... ja tavallisia multi-cf-kortin reader.So sen jälkeen, mitä olette sanoneet, se on minun kovalevy tai niihin liittyvien kaapeli (kaikki upouusia) Aion kokeilla confict mutta joka ei ole syntynyt optimisti mielestäni pahin |
|
| |||
| |||
| Se on todella hyvä - kaapelit eivät käyttöön huono-yhteydet ja jos tämä on koskaan osoittautunut se voisi hyvinkin olla, että. Olen ollut paljon duff kaapelit puheaikani. Erityisesti ei ole, että sillä on mitään tekemistä ongelman, mutta vain siksi, että olen kyllästynyt cheapo kamala USB kaapelit, USB-kaapeli. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se voisi myös olla hyvä idea tartu kova dirive diagnostiikkaan apuohjelman your HDD maufacturers verkkosivuilla ja testata ajaa.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ehdotan, että olet päivittänyt emolevyn ajurit, kuten philthomas sanoi. Epäilen on mitään fyysistä vikaa levyn.
|
| |||
| |||
| Tarkistamme kaikki ulos ........ kiitos auttaa kaveria. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Virhe tai Ilmoitusnumero Viesti Apua! | gmckinney39 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 12. toukokuuta 2009 18:02 |
| Virhesanoma | sashikumaran | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 9. marraskuu 2008 13:34 |
| Virhesanoma käynnistysviestien | deedee68 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 14. Sep 2008 08:34 |
| Virhesanoma | legweak | General Software Chat | 1 | 25. lokakuu 2007 09:54 |
| Puuttuvat dll virhesanoma | JMetters | General Software Chat | 7 | 6. Aug 2007 10:43 |
| Thread Tools | |
| |