![]() |
|
| |||
| |||
| Driveren oppdaget en kontroller feil på \ Device \ Harddisk4 \ D. Driveren oppdaget en kontroller feil på \ Device \ Harddisk1 \ D. Noen som har en idé hva disse feilmeldingene betyr??? Jeg får hundrevis av samme dagligdagse men ting virker ok i øyeblikket anyway Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det verste er at kontrolleren eller harddisken ikke. Årsaken er det ikke angår deg ennå er at det er en helvetes masse prøver tilgjengelig før du føler at virkningen av døende maskinvare til det keels over clutching sin tarmer og skriker høyt.
Hvis du starter / run / Msinfo32.exe kan du, hvis du er heldig, har en kanal konflikt. Jeg har aldri sett en selv. Hvis du har ny, fin ren disk kabler (se boks hovedkortet / maskinen kom inn) kan du dra i de gamle og se om alt går unna. Kan du si Jeg er født optimist? Hvis du ikke gjør det, bytte eksisterende kablene mellom stasjonene (forlater stasjoner koblet til de opprinnelige hovedkortet slots!) Vil minst reseat alt, og om det er en glitchy kabel din feilmeldinger vil bytte så vel, og du får vite. Min System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Takk Spot Jeg har bare en harddisk ....... en DVD-brenner .... og vanlig multi-cf-kort reader.So etter hva du har sagt det skal være min harddisk eller tilknyttet kabel (all brand new) Jeg vil prøve confict men ikke å være født optimist jeg tror det verste |
|
| |||
| |||
| Det er faktisk godt - kabler gjøre innføre dårlige forbindelser, og hvis dette er aldri vist seg det kunne godt være det. Jeg har hatt mange Duff kabler i min tid. Særlig ikke at det har noe å gjøre med problemet, men bare fordi jeg er lei av cheapo fryktelig USB-kabler, USB-kabler. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan også være lurt å ta hardt dirive diagnostiske verktøy fra HDD maufacturers nettsted og tester stasjonen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg foreslår at du oppdaterer hovedkort drivere som philthomas sa. Jeg tviler på det er noe fysisk galt med stasjonen.
|
| |||
| |||
| Vil sjekke ut ........ takk for hjelpen folkens. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Feil eller merknad Melding Hjelp! | gmckinney39 | Windows-operativsystemer | 3 | 12 mai 2009 18:02 |
| Feilmelding | sashikumaran | Windows-operativsystemer | 1 | 9 november 2008 13:34 |
| Feilmelding ved oppstart | deedee68 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 14nde sep 2008 08:34 |
| Feilmelding | legweak | General Software Chat | 1 | 25 oktober 2007 09:54 |
| Manglende dll feilmelding | JMetters | General Software Chat | 7 | 6 august 2007 10:43 |
| Thread Tools | |
| |