![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| så lad os sige, du har taget et billede af noget, men jer netop dont ligesom backround godt im genna fortælle dig, hvordan du skal pakke en vis del ud af et billede
1.) Start ved at åbne det billede, du gerne vil tage en del af det ud derefter gå til menuen filter> ekstrakt Værktøjet du behøver for at kunne spore det bør aready klippes ud nu bare spor langs det billede, du gerne vil klippes ud når du er færdig opsporing bør det se nogenlunde sådan her (dont bekymre sig om at få det for godt) ![]() 2.) Nu, at samme ekstraktion skærm øverst til venstre vil du se en malerspanden værktøj, klik på det og flytte musen i mellem var den grønne linjer og klik, og du vil få noget som dette ![]() 3.) Nu skal du trykke ok, og skulle du få dit billede klippes ud, som du vil! det skal se sådan ud 4.) Nu denne doesnt se de bedste, så bare tage din viskelæder værktøj og zoome i en bit bruger Ctrl + på samme tid (Ctrl - på samme tid for at zoome ud) nu blot røre det lidt op, og du bør overlades med sådan noget ![]() Nu findes der en alternitive metode til at gøre dette FOR HVIDT BACKROUND ELLER enkelt farve BACKROUND KUN! 1.) Første ting åbne dit billede og klik derefter på Vælg> farveområde og en kasse bør pop op med øjet dropper værktøjet skal du blot klikke på dit billede, som du åbnede samtidig backround så bare trykke ok og venstre med noget som dette ![]() 2.) Nu bare gå til at vælge> inverse og derefter hit slette og ingen backround! Nu kan du sætte dette på en anden backround ![]() Ok, så nu IM vil vise dig, hvordan du sætte billedet på en anden backround dette er ret grundlæggende 1.) Igen har det billede, du skåret ud åbent og billedet af den nye backround åbne så bare gøre shure pil tilbage er valgt (øverst til venstre) og derefter trække det billede, du skæres ud på den nye backround og du må få noget som dette ![]() 2.) Nu blot at trykke på R-knappen (dette åbner plamage værktøj) så bare smidge op i kanten af billedet, du lige har tilføjet, og det vil se sådan ud ![]() håber, at dette har været nyttig Mit system: ubr gaming computer
|
|
| |||
| |||
| Jeg bliver så gal. Jeg kan udmærket skære en del af et billede ud af et foto, men da kun halvdelen af den tid, jeg får baggrunden til at være gennemsigtig. Jeg ved ikke, hvad det er jeg gør forkert lol. Virkelig frustrerende! |
|
| |||
| |||
| hvorfor skulle de backround gå gennemsigtige? bruger du gimp? |
|
| |||
| |||
| Ja gimp. Sig du skære et ansigt ud af et billede, derefter vil sætte det på noget andet, du har brug for baggrunden for at være gennemsigtige, i stedet for hvidt. |
|
| |||
| |||
| Hvad OS er dette til? I Vista kan du bruge snipping værktøj ........ |
|
| |||
| |||
| forsøge photo.net?? jeg dont kende Jeg har ikke meget erfaring med gimp |
|
| |||
| |||
| Jeg kan se du er blevet mere firmiliar med PS Computeruler. Lige et ord rådgive, så brug en mindre smuge redskab næste gang med måske 30-45% opacitet ![]() Pretty gode forhold til det billede, du sendte mig over MSN et stykke tid tilbage selv. |
|
| |||
| |||
| LOL tak du har ikke været på MSN for gerne nogensinde |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Billeder fra 1 GB USB Key Go Missing | melanie3456 | General Hardware Chat | 1 | 17 November 2009 21:22 |
| Hvordan tilføjer jeg en fan her? (billeder inkluderet) | batman0877 | Cases & Strømforsyninger | 5 | 30. maj 2009 04:09 |
| Udvinder video del fra rar uden at have alle dele | ironam | Multimedia & Codecs | 5 | 10 november 2008 01:46 |
| HJÆLP - Billeder ser rodet sammen og undertiden fryser | chewy130 | General Hardware Chat | 2 | 2 oktober 2008 00:51 |
| Skriv den bedste. Gif-billeder, du kan finde! : D | cheesepuff | Off Topic Discussion | 37 | 15 juli 2008 04:37 |
| Thread Tools | |
| |