![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| zo kunt zeggen dat u heeft een afbeelding van iets maar u dont net zoals de achtergrond en im genna vertellen je hoe je om een bepaald deel van een afbeelding
1.) Beginnen met het openen van de afbeelding die u wenst deel te nemen van het uit en ga vervolgens naar het menu Filter> extract De tool die u nodig heeft op te sporen moet worden aready uitknippen nu net trace langs de afbeelding die u wilt uitknippen als u klaar bent opsporing moet er ongeveer zo uitzien (dont bang om het te goed) ![]() 2.) Nu in diezelfde extractie scherm in de linkerbovenhoek ziet u een verfemmer tool klik op die en beweeg uw muis tussen zijn de groene lijnen zijn en klik op en heb je zoiets als dit ![]() 3.) Nu op OK en je moet je afbeelding uitknippen die je wilt! moet er zo uitzien 4.) Nu dit doesnt look het beste dus neem uw gum tool en zoome in een beetje met behulp van ctrl + tegelijk (ctrl - op hetzelfde moment om uit te zoomen) nu alleen maar aanraken van een stukje en u dient te worden overgelaten met zoiets als dit ![]() Nu is er een alternitive methode om dit te doen VOOR WITTE BACKROUND OF SINGLE COLOR BACKROUND ONLY! 1.) Eerste wat open uw afbeelding en klik op selecteer> kleurbereik en een vak moet pop-up met het oog dropper tool klikt u op uw afbeelding die u geopend terwijl backround Vervolgens klik je op OK en uw linkerkant met zoiets als dit ![]() 2.) Nu ga je gewoon naar select> inverse en vervolgens hit verwijderen en geen backround! Nu kunt u dit op een verschillende achtergrond ![]() Ok dus nu im gaan om je te laten zien hoe u de afbeelding op een andere achtergrond is dit mooie basis 1.) Weer het beeld dat u uitgesneden open en het imago van de nieuwe backround open dan gewoon Shure de achterkant pijl is geselecteerd (links boven), dan sleept u de foto die je uitgesneden op de nieuwe backround en zou je zoiets als dit ![]() 2.) Nu alleen maar druk op de R-toets (dit opent vlekken tool) dan gewoon smidge de randen van de afbeelding die u zojuist heeft toegevoegd en het zal er zo uitzien ![]() hoop dat dit is nuttig Mijn Systeem: UBR gaming computer
|
|
| |||
| |||
| Ik krijg zo kwaad. Ik kan perfect afgesneden deel van een afbeelding uit een foto, maar dan slechts de helft van de tijd krijg ik de achtergrond transparant worden. Ik weet niet wat het is ik verkeerd lol. Echt frustrerend! |
|
| |||
| |||
| Waarom zou de backround gaan transparant? Gebruikt u gimp? |
|
| |||
| |||
| Ja gimp. Zeg knip je een gezicht uit een foto dan wil dat dat iets anders moet je de achtergrond transparant worden in plaats van wit. |
|
| |||
| |||
| Welke OS is dit voor? In Vista kunt u de tool snipping ........ |
|
| |||
| |||
| photo.net proberen? i dont know ik heb niet veel ervaring met gimp |
|
| |||
| |||
| Ik zie u meer firmiliar met PS Computeruler. Gewoon een woord van advies, gebruik een kleiner smuge instrument de volgende keer misschien met 30-45% opaciteit ![]() Vrij goed vergeleken met de foto die je stuurde me via msn een tijdje terug wel. |
|
| |||
| |||
| LOL dank u havent geweest op msn voor als ooit |