mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

Hente ting ut av bilder

Reply

Thread Tools
Old 6 oktober 2008, 17:53
Donor Group

Default Hente ting ut av bilder

så kan si at du fant et bilde av noe, men du dont like backround godt im genna forteller deg hvordan du pakker ut en bestemt del av et bilde

1.) Starter med å åpne bildet du ønsker å ta del av det ut og gå til menyen filter> hente verktøyet du trenger for å spore den bør aready kuttet ut nå bare spor langs bildet du ønsker å klippe ut når du er ferdig tracing det skal se omtrent slik ut (dont bekymre får det for godt)

2.) Nå i samme extrac skjermen på toppen til venstre vil du se en maling bøtte verktøyet klikker på det og flytte musen i mellom var det grønne linjer og klikk og du skal få noe som dette

3.) Nå trykker OK, og du bør få bildet kuttet ut som du vil! det skal se slik ut

4.) Nå denne ikke ser de beste så bare ta viskelær verktøyet og zoome i litt bruke ctrl + samtidig (Ctrl - samtidig for å zoome ut) nå bare berør den opp litt og du bør være med noe som dette

Nå er det et alternitive metoden å gjøre dette For hvit BACKROUND ELLER én farge BACKROUND BARE!
1.) Første åpne bildet deretter på utvalgte> farge rekkevidde og en boks skal komme opp med øyet dropper verktøy klikker du bare på bildet som du åpnet mens backround deretter bare trykke OK, og igjen med noe som dette

2.) Nå bare å velge> inverse og trykk slette, og ingen backround! Nå kan du bruke dette på en annen backround

Ok så nå im skal vise deg hvordan du setter bildet på en annen backround dette er ganske grunnleggende
1.) Igjen har bildet du kutte ut åpne og bildet av det nye backround åpne deretter bare gjøre shure baksiden arrow er valgt (øverst til venstre) og dra bildet du klippe ut på nytt backround og du skal få noe som dette

2.) Nå bare å trykke på R-knappen (dette åpner flekk verktøyet) så bare smidge opp kantene av bildet du nettopp har lagt til og den vil se slik ut

håper dette har vært nyttig

Min System: ubr gaming maskin

Prosessor (er):
q6600 G0 @ stock avkjølte ac fryseboks
Hovedkort:
gigabyte ep45 ds3r
RAM-minne:
2GB DDR2 800
Graphics Card (s):
4870 1GB
Lydkort:
onboard
Harddisk (er):
160GB 7200RPM IDE
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM Combo DVD + /-RW
Case / PSU:
modded + malt tilfellet m / 1kw Antec
Cooling:
2 120mm vifter 4 80mm vifter og en HDD
Nettverk / Internett:
dual gigabyte län
Skjerm (er):
24 "Acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 6 oktober 2008, 18:05
Moderator Group

Jeg blir så sint. Jeg kan perfekt slåtte del av et bilde av et bilde, men da bare halvparten av tiden jeg få bakgrunnen til å bli gjennomsiktig. Jeg vet ikke hva det er jeg gjør galt lol. Skikkelig frustrerende!

Old 6 oktober 2008, 18:27
Donor Group

Hvorfor skulle de backround gå gjennomsiktig? bruker du gimp?
Old 6 oktober 2008, 18:29
Moderator Group

Ja gimp. Si du klippe et ansikt av et bilde og ønsker å sette den på noe annet du trenger bakgrunnen skal være transparent i stedet for hvit.

Old 6 oktober 2008, 21:12
Donor Group

Hva OS er dette? I Vista kan du bruke snipping verktøyet ........
Old 7 oktober 2008, 04:45
Donor Group

prøv photo.net? jeg dont vite Jeg har ikke mye erfaring med gimp
Old 7 oktober 2008, 09:52
Donor Group

Jeg ser du har blitt mer firmiliar med PS Computeruler.
Bare et lite råd, kan du bruke en mindre smuge verktøyet neste gang med kanskje 30-45% ugjennomsiktigheten
Ganske bra forhold til det bildet du sendte meg over msn en stund tilbake om.
Old 7 oktober 2008, 12:52
Donor Group

LOL takk du har ikke vært på msn på som noensinne
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Bilder fra 1GB USB Key Go Missing melanie3456 General Hardware Chat 1 17 november 2009 21:22
Hvordan legger jeg en fan her? (bilder inkludert) batman0877 Bærevesker & Strømforsyning 5 30 mai 2009 04:09
Utpakking video del fra rar uten at alle deler ironam Multimedia & Kodeker 5 10 nov 2008 01:46
Hjelp - Bilder ser messed opp og noen ganger fryser chewy130 General Hardware Chat 2 2 oktober 2008 00:51
Innlegg best. Gif bilder du kan finne! : D cheesepuff Av Emne Diskusjon 37 15 juli 2008 04:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.