![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har spørgsmål om rar arkiv. Jeg er nødt til at downloade en video-fil, der er ligeligt fordelt i flere dele, og begge er lige så. Rar fil. Jeg er nødt til at hente alle dele og derefter bruge WinRAR til at udpakke og slutte dem til at få det fulde fil. Men er der nogen måde at udtrække video-del fra part1.rar uden at have resten af det. Rar filer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej, det er en samlet fil, medmindre du udpakker det hele sammen, vil der være en fejl, og du vil ikke være i stand til at se sagsakterne.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Der er imidlertid en enorm men.
Brug VLC kan du preview de enkelte dele. Eller hvis du har archive 1-8 ud af ti, kan du fortælle WinRAR at holde brudt filer ud og bruge denne fil, men du vil sandsynligvis nødt til at reparere den eller anden måde. Men at have filer 4-10 betyder ikke, du kan trække 4-10 siden WinRAR vil fortælle Dem, at der er behov for det forrige fil. Mit system: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Der har tidligere været VLC RAR plugin, men synes like it's Mac først nu. Så bare ekstrakt og checkmarl holde brudt filer og se det på den måde. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Problem løst! Tak MJM. Nu kan jeg udpakke enkelt rar del og se videoen. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ekstern harddisk - Sådan partitioneres en del FAT32 & ene side NFTS? | ahsanjee | Drives & flytbare medier | 1 | 25. maj 2009 15:52 |
| Hvilken del af Laptop komponenter opgraderes? | Theresonly1 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 20. apr 2009 14:35 |
| Opbygning af en PC computer! Første del. | alex | General Hardware Chat | 10 | 3 marts 2009 22:14 |
| Udvinder ting ud af billeder | computeruler | Multimedia & Codecs | 7 | 7 oktober 2008 12:52 |
| Pc del liste plz kommentar | Spencer2004 | General Hardware Chat | 28 | 6. okt 2008 16:38 |
| Thread Tools | |
| |