![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on kysymys rar arkisto. Olen ladata videotiedoston, joka on yhtä jaettu osiin, ja molemmat ovat yhtä. Rar-tiedostoa. Olen ladata kaikki osat ja sen jälkeen käyttää WinRAR uuttamiseksi ja liittyä niihin saada koko tiedoston. Mutta onko olemassa mitään tapa purkaa video osittain peräisin part1.rar ilman muuta. Rar tiedostoja? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei, se on yhdistetty tiedosto, ellet pura se kaikki yhdessä, tulee virhe, ja et voi nähdä tiedoston.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| On kuitenkin suuri mutta.
Käyttämällä VLC voit esikatsella yksittäisiä osia. Tai jos sinulla on arkisto 1-8 kymmenestä, voit kertoa WinRAR pitää rikkoutuneita tiedostoja ja käyttämään kyseistä tiedostoa, vaikka sinulla olisi todennäköisesti korjata sen jotenkin. Kuitenkin ottaa tiedostoja 4-10 ei tarkoita sitä, voit otteen 4-10 koska WinRAR kertoo teille, että se tarvitsee edellinen kuva. My System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Siellä käytetään olla VLC RAR plugin, mutta vaikuttaa siltä, kuin se on Mac vasta nyt. SO vain otteen ja checkmarl pitää rikkoutuneita tiedostoja ja katsoa sen niin. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Ongelma ratkaistu! Kiitos aå. Nyt voin purkaa yhden rar osa ja katsella videoita. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ulkoinen kiintolevy - Miten osio yksi osa FAT32 & yksi osa NFTS? | ahsanjee | Drives & Removable Media | 1 | 25. toukokuuta 2009 15:52 |
| Mitä Osa Laptop Componentsia korjauskelvottomiksi? | Theresonly1 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 20th Apr 2009 14:35 |
| Rakennus PC tietokone! Osa yksi. | alex | Rautatavaran Chat | 10 | 3. Maaliskuu 2009 22:14 |
| Uuttamiseksi asioita kuvia | computeruler | Multimedia & Codecs | 7 | 7. Lokakuu 2008 12:52 |
| Pc osa luettelo plz kommentti | Spencer2004 | Rautatavaran Chat | 28 | 6. lokakuu 2008 16:38 |
| Thread Tools | |
| |